PROMO SHOW 2025 to blisko 300 wystawców, 600 brandów i 9100 zwiedzających oraz niemal 2300 reprezentantów z ponad 30 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, nowości, warsztaty z SHOP DOCTOREM – Markiem Borowińskim, pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz trzeci nieformalny dzień targowy: Gala PROMO SHOW.
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW odbyły się w dniach 29-30 stycznia 2025 roku w EXPO XXI w Warszawie. To wydarzenie na stałe wpisało się w kalendarz branży marketingowej, co znalazło odzwierciedlenie w dużej liczbie uczestników tegorocznej edycji. Targi te dostarczają szeroką gamę rozwiązań dla każdego, kto poszukuje nowoczesnych trendów zarówno w reklamie, jak i poligrafii, w dogodnej lokalizacji, w samym sercu stolicy.
PROMO SHOW jest dedykowane agencjom reklamowym, drukarniom oraz specjalistom z działów marketingu.
Globalny charakter targów
Organizatorzy tegorocznych targów odnotowali zdecydowany przyrost liczby zwiedzających z zagranicy (względem lat ubiegłych). Wśród zarejestrowanych gości znalazły się osoby z takich krajów, jak: Niemcy, Litwa, Łotwa, Czechy, Słowacja, Ukraina, Wielka Brytania. Pojawiły się również firmy z: Finlandii, Norwegii, Szwecji, Grecji, Portugalii, Hiszpanii, Rumunii, Danii, Estonii, Irlandii, Chorwacji, Węgier, Austrii, Francji, Holandii, Egiptu, Słowenii, Bułgarii, Gruzji, Włoch, Indii, Emiratów Arabskich, Turcji, Mołdawii i Ghany. Tak znaczny wzrost zainteresowania wydarzeniem jest wynikiem skutecznej międzynarodowej promocji, która przyciągnęła uwagę uczestników z całego świata.
Konkurs SUPER GIFT
W bieżącej edycji konkursu SUPER GIFT zanotowano imponującą frekwencję. Uczestnicy targów mieli szansę na wybór swoich ulubionych gadżetów w 7 kategoriach: Produkty do 5 zł, 5-20 zł, 20-50 zł, 50-100 zł, powyżej 100 zł, a także GIFT BOX i Super Business Gift – nagroda dla najlepszego artykułu promocyjnego skierowanego do menedżerów. Trwa liczenie głosów. Wyniki będą znane niebawem.
Szkolenia MARKETING MIX z SHOP DOCTOREM Markiem Borowińskim
Dr Marek Borowiński, międzynarodowy ekspert w dziedzinie kolorów, reklamy i sprzedaży, poprowadził bezpłatne dwudniowe szkolenia. Pierwszy dzień koncentrował się na psychologii koloru i efektywnym marketingu oraz emocjach, które sprzedają, drugi dzień dedykowany był tematyce sportowej, jak projektować gadżety sportowe i dzięki nim budować tożsamość marek i zwiększyć sprzedaż. Uczestnicy dowiedzieli się, jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe oraz projektować atrakcyjne gadżety, które przyciągną klientów i zwiększą lojalność.
Trzeci Dzień Targów – Wieczór Wystawców
Pierwszego dnia targów odbyła się uroczysta gala, w której uczestniczyło ponad 1000 osób, w tym wystawcy oraz przedstawiciele agencji reklamowych z Polski i zagranicy. Ten wieczór od lat jest postrzegany jako nieformalny, trzeci dzień targowy, stwarzający doskonałą okazję do nawiązywania biznesowych rozmów w mniej oficjalnej atmosferze.
W trakcie oficjalnej części wydarzenia na scenie pojawiły się firmy świętujące swoje jubileusze, a wywiady z ich przedstawicielami można było znaleźć w ostatnim wydaniu OOH magazine. Wśród wyróżnionych firm znalazły się: BeJoy, Greenverta, EZOP Plus, Guapa Produkcja, Ważka Agencja Reklamowa, TOPQ, DrukPolska, ENYES, Pro-Active, Infomax Wrocław, JetLine, Oktis, PRODIR, Velilla Group.
Na scenę zaproszono również przedstawicieli organizacji i partnerów branżowych: AIMFAP, FYVAR, PIAP oraz EPPI, którzy opowiedzieli o współpracy z targami PROMO SHOW.
Partnerami gali były: ANDA, Druk Polska, Guapa Produkcja i TOPQ.
Wieczór w stylu Samba di Janeiro przeniósł uczestników do serca Brazylii dzięki kolorowym strojom tancerek. Atmosfera była pełna pozytywnej energii, a rytmy samby wciągały wszystkich do wspólnej zabawy.
Krótka relacja filmowa z wydarzenia: kolejna edycja targów PROMO SHOW odbędzie się również w EXPO XXI Warszawa w dniach 11 i 12 lutego 2026 r.