Costa Coffee w tegorocznej letniej kampanii opanowała Warszawę. Marka w ramach promocji kluczowego produktu, jakim jest niskokaloryczny napój Re-fresher, przygotowała trzy krótkie wideo, w trzech różnych lokalizacjach, z wy-korzystaniem najnowszych technologii, które oparte są na koncepcji Fake Out of Home (FOOH).
Lekkie i orzeźwiające napoje sprawdzają się świetnie podczas upalnych dni w mie-ście. Costa Coffee wie o tym najlepiej dlatego, tworząc materiały promujące letnią kampanię, postanowiła w niecodzienny sposób pokazać, że jej kluczowy produkt – Refresher – tworzy z miastem połączenie idealne.
Filmy, które powstały w ramach kampanii, oparte zostały na koncepcji FOOH, a do ich stworzenia wykorzystana została technologia cyfrowa CGI (computer-generated imagery), dzięki której treści są bardziej angażujące i realistyczne dla odbiorców. Materiały bazują na pokazaniu trzech smaków Refreshera w trzech warszawskich lokalizacjach. Pierwszy z filmów będzie pokazywał Pole Mokotowskie, które opa-nowane zostanie przez smak Refresher Peach czyli brzoskwinię i marakuję w roli głównej. Kolejne dwa filmy ukażą się wkrótce na kanałach Costa Coffee i będą promować Rondo de Gaulle’a i Refresher Strawberry, który skrywa w sobie smaki truskawki, jabłka i aloesu oraz Złote Tarasy z wpadającymi do kubka jagodami, granatem i malinami, które znajdują się w smaku Refresher Blueberry.
– Jednym z kluczowych elementów strategii jest rozwój produktów z kategorii „iced”, dlatego nasza oferta zdominowana została przez zimne napoje owocowe, w tym nasz hit sprzedażowy Refresher, który składa się w stu procentach z koncentratu owocowego bez dodatku sztucznych barwników oraz cukru i ma tylko 87 kcal – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Commercial Marketing Director Costa Coffee. Nasze dzia-łania promocyjne oparliśmy na innowacyjnej formie komunikacji jaką jest FOOH, która pozwoliła nam pobudzić wyobraźnię odbiorców i serwuje im prawdziwe letnie orzeźwienie w Warszawie. Dzięki tej technologii mogliśmy połączyć dwa światy: re-alny, w postaci lokalnych miejsc i ten przekraczający granice realizmu w postaci im-ponujących Refresherów – dodaje Bobrukiewicz.
Promocja materiałów wideo wspierana będzie w kanałach social media marki oraz w działaniach mikroinfluencerów. Za promocję i produkcję materiałów FOOH odpo-wiada agencja They.pl. Biuro prasowe oraz działania z twórcami cyfrowymi prowa-dzi agencja Hit The Spot.