Agencja Walk Creative po wygranym przetargu wsparła Sony Europe B.V. oddział w Polsce przy wprowadzeniu nowych produktów na polski rynek. W ramach kampanii powstało pięć spotów, w których główny bohater, jeden z najpopularniejszych polskich raperów White 2115, i produkty z nowej serii ULT POWER SOUND znajdują się w zupełnie różnych, wykreowanych wirtualnie światach.
Sony to marka, dla której szczególnie ważni sią twórcy i odbiorcy muzyki. Od ponad dwóch lat firma oznacza swoje najlepsze urządzenia audio hasłem „For The Music“. Podkreśla ono, że Sony pragnie zapewniać doświadczenie prawdziwej muzyki i rozpalać emocje fanów poprzez stawianie wizji twórcy na pierwszym miejscu.
Serię ULT POWER SOUND tworzą trzy głośniki – ULT TOWER 10, ULT FIELD 7 i ULT FIELD 1 – oraz słuchawki bezprzewodowe ULT WEAR. W ramach kampanii wprowadzającej produkty na polski rynek pierwszym polskim ambasadorem marki Sony w kategorii audio został jeden z najbardziej cenionych raperów młodego pokolenia – White 2115. Walk Creative odpowiadał za przygotowanie pięciu spotów z udziałem artysty promujących nowe urządzenia. Cztery z filmów przedstawiają najważniejsze cechy nowych słuchawek i głośników, a piąty prezentuje zbiorczo całą serię.
– Od początku wiedzieliśmy, że powinna to być wyjątkowa produkcja. Tak oto powstały cztery różne środowiska wirtualne, stworzone przy współpracy z utalentowanym reżyserem z młodego pokolenia Igorem Ignacym Leśniewskim. Odbiorcy mogą oglądać kadry od szczytu budynku po powierzchnię rodem z Marsa lub brutalistyczne betonowe podziemie. W ramach produkcji filmowej zrealizowaliśmy także sesję zdjęciową z naszym głównym bohaterem. Autorem zdjęć jest uznany fotograf Kamil Kotarba – powiedział Bartek Jaroszewski, creative director w Walk Creative.
– Zero kompromisów, bardzo krótki czas realizacji oraz cudowna zespołowa współpraca – tak w skrócie można podsumować nasz wspólny projekt White 2115 For The Music. Dla muzyki. Dzięki wytężonej pracy wielu osób stworzyliśmy spoty, które pokazują, jak za pomocą dźwięków płynących ze sprzętów UTL można przenieść się w inny wymiar. Zapraszamy do wspólnej podróży – dodaje Radosław Pietrzkiewicz, przedstawiciel polskiego oddziału Sony Europe B.V.
W projekcie udział brali także: dom produkcyjny Truskavka i Abbys Digital. Kampania mediowa wystartowała 10 maja 2024 roku.