Rafał Szafraniec został business directorem w Value Media

fot. mat. prasowe

W grudniu do zespołu Value Media (Group One) w roli business directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem w zakresie rekomendacji biznesowych, kompleksowej obsługi mediowej oraz realizacji strategii marketingowych wspierających długoterminowy rozwój marki w Polsce. Przez 16 lat doświadczenia w branży mediowej pracował m.in. dla takich firm jak: McDonald’s, Uber, Polbank, Grupa Żywiec czy Komfort. 

W Value Media Rafał Szafraniec stanął na czele multidyscyplinarnego zespołu pracującego dla Orange Polska od 2022 roku. Na stanowisku business directora będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu klienta, w tym wykorzystanie zaawansowanej analityki, w celu dostarczenia rekomendacji opartych na faktach i precyzyjnych insightach. Ważnym elementem pracy Rafała będzie także integracja danych z różnych obszarów marketingu, co pozwoli na zaprojektowanie działań optymalizacyjnych dla biznesu zgodnych z misją Value Media – „We design & deliver positive business change”.

Dołączenie Rafała do zespołu Value Media w roli Business Directora jest dla nas kolejnym w tym roku bardzo silnym wzmocnieniem kompetencji. Jego umiejętność łączenia analizy danych z podejściem strategicznym doskonale wpisuje się w naszą misję definiowania i wdrażania zmian, które realnie wspierają rozwój biznesowy naszych klientów – mówi Rafał Wachnik, dyrektor zarządzający Value Media.

Rafał Szafraniec w branży mediowej pracuje nieprzerwanie od 2008 roku. Od samego początku związany był z OMD Group, gdzie przeszedł drogę od Media Buyera do Client Development Partnera. Odpowiadał za rozwój biznesowy kluczowych klientów i partnerów agencji. Swoje doświadczenie zdobywał pracując m.in. dla brandów z branży: usług (McDonald’s, Uber, Promedica24), finansów (Provident, EFG Polbank), FMCG (Grupa Żywiec – Heineken, Bakoma), technologii (Hewlett-Packard, Sharp), retail (sklepy Komfort), wykończeń wnętrz (Tikkurila, Beckers), automotive (Marubeni Motors), Pharma (Orifarm) czy non-profit (Fundacja Ronalda McDonalda, WWF).  Specjalizuje się w omnichannelowym planowaniu mediów opartym na badaniach i analizach marketingowych oraz wykorzystaniu innowacyjnych formatów digitalowych w komunikacji marek.