Rafał Kaniecki dołącza do Salestube jako paid social & partnerships director

fot. mat. prasowe

Rafał Kaniecki, po ponad 10 latach pracy dla gigantów technologicznych takich jak Meta i TikTok, dołączył do Salestube jako paid social & partnerships director. W nowej roli będzie łączył działania kreatywne z technologicznymi, koncentrując się na opracowywaniu i wdrażaniu innowacyjnych narzędzi oraz strategii, które umożliwią klientom Salestube pełne wykorzystanie potencjału technologii i danych w ich działaniach marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru paid social. Bogate doświadczenie Rafała w rozwoju marek i obsłudze klientów międzynarodowych umocni pozycję Salestube jako preferowanego partnera konsultingowego dla globalnych klientów w dziedzinie martech.

Nowy paid social & partnerships director Salestube od ponad 15 lat związany jest z branżą reklamową i digital marketingiem. Ma na koncie współprace z takimi markami jak Orange, Grupa Żywiec, L’Oreal, Philips, Reckitt Benckiser, Mercedes-Benz, Danone, czy Colgate-Palmolive. Ostatnie blisko 3 lata spędził w strukturach TikTok, gdzie zarządzał zespołem agencyjnym odpowiedzialnym za region CEE. Wcześniej przez 8 lat związany był z Meta, gdzie w latach 2020-2022 jako head of agency Poland & CEE odpowiadał za partnerstwa agencyjne.

Rafał doskonale łączy ekspercką wiedzę z umiejętnością budowania trwałych relacji biznesowych. Jego doświadczenie obejmuje także zarządzanie dużymi zespołami, rozwijanie ich kompetencji oraz wprowadzanie nowoczesnych narzędzi technologicznych, które usprawniają procesy marketingowe.

Dołączenie Rafała do Salestube w roli paid social & partnerships director, stanowi niezwykle silne wzmocnienie naszych kompetencji. Jego osobowość, doświadczenie i kwalifikacje doskonale wpisują się w nasze ambicje i wizję tego, gdzie chcemy dążyć jako preferowany partner konsultingowy dla światowych marek. Jesteśmy dumni z tego, że tak doświadczone osoby wybierają Salestube jako miejsce, w którym mogą realizować się zawodowo – mówi Magdalena Pobikrowska, senior media operations director w Salestube.

Rafał Kaniecki w spółce martech & e-commerce connected Salestube będzie odpowiadał za wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań łączących media, technologię, dane i kreację, wdrażanie strategii rozwoju międzynarodowego, obsługę klientów w modelu hub and spoke, a także zarządzanie blisko 30-osobowym zespołem paid social.