Rafał Janik obejmuje stery w agencji hoh

od lewej: K.Mglej, R.Janik | fot. mat. prasowe

Agencja hoh, jedna z dynamiczniej rozwijających się firm w branży influencer marketingu, wkracza w nowy etap. Z początkiem lutego, poprzez sprzedaż pakietu większościowego udziałów, z firmą rozstaje się Kevin Mglej, jej pomysłodawca i jeden ze współzałożycieli. Stery przejmuje Rafał Janik, który będzie odpowiadał za dalszy rozwój hoh.

– hoh był, jest i będzie dla mnie ważny, ale to dla mnie moment na nowe wyzwania – mówi Kevin Mglej. – Od kilku lat zarządzam różnymi spółkami i chcę robić to z pełnym zaangażowaniem pod brandem Mglej Investments, skupiając się najmocniej na inwestycjach w start up, nieruchomości oraz szukając rewolucji na rynku muzycznym, który zdecydowanie tego potrzebuje. Postanowiłem więc w pełni poświęcić się kolejnym projektom i pójść o krok dalej. Odchodzę jednak ze spokojem i pewnością, że agencja jest w najlepszych rękach. hoh zostawiam w dobrej kondycji finansowej, a stery przejmuje Rafał, który nie tylko jest fantastycznym partnerem biznesowym, ale też specjalistą, który doskonale rozumie rynek marketingowy i jego potrzeby. Po 6 latach współpracy jestem bardziej niż pewien, że świetnie poradzi sobie za sterami agencji wyznaczając jej kierunek i kreując nowe rynkowe trendy. Polecam śledzić działania agencji bo wspólnie stworzyliśmy markę utożsamianą z dynamiką, rzetelnością, innowacyjnością, a w dobie kiedy wszystko „już było” ciężko o taki podmiot. Agencja jest w świetnym miejscu i wiem, że to dopiero początek wielkich rzeczy, a exit z biznesu jest naturalną rzeczą w życiu inwestującego przedsiębiorcy – dodaje.

hoh: od pomysłu do topowej agencji

Założony w 2019 roku, hoh (wcześniej: House of Hype) w ciągu zaledwie sześciu lat stał się jednym z kluczowych graczy na rynku influencer marketingu. Dzięki nieszablonowym kampaniom i autentycznym współpracom z twórcami zdobył zaufanie największych marek. Ponad 20-osobowy zespół agencji na co dzień realizuje projekty dla takich gigantów jak OPPO czy Mastercard, tworząc kampanie, które nie tylko angażują, ale przede wszystkim budują prawdziwe relacje między markami a odbiorcami – oparte na autentyczności, zaufaniu i wartościach, które najlepiej rezonują z ich społecznościami.

„Idziemy po więcej” – Rafał Janik o przyszłości hoh

Zmiana w zarządzie nie oznacza rewolucji – to kolejny etap w rozwoju agencji. Rafał Janik, który od początku współtworzył hoh, przejmuje pełne zarządzanie firmą i podkreśla, że przed zespołem nowe wyzwania, ambitne projekty i dalsze umacnianie pozycji hoh na rynku.

Od początku wiedziałem, że hoh to projekt, w który chcę się w pełni zaangażować. Postawiłem na jakość i konsekwencję, bo tylko to gwarantuje sukces – mówi Rafał Janik. – Dziś, po sześciu latach, mamy zespół, który realizuje kampanie na najwyższym poziomie i skutecznie konkuruje z najlepszymi. hoh jest w świetnej formie, mamy ambitne plany i idziemy po więcej. Kevinowi dziękuję za 6 lat owocnej współpracy i życzę sukcesów w nowej roli – dodaje.

Agencja hoh nie zwalnia tempa. Firma konsekwentnie się rozwija, rozszerzając współpracę z markami, wzmacniając portfolio i tym samym pozycje w branży. Priorytetem pozostaje dalsza profesjonalizacja usług oraz realizacja innowacyjnych projektów, które odpowiadają na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku.