W lutym do zespołu Grupy Garden of Words dołączył Rafał Bednarek, obejmując stanowisko corporate and public affairs director. Jego zadaniem będzie wspieranie zespołu PR oraz rozwijanie kompetencji w zakresie PR korporacyjnego i public affairs, głównie w ramach Fresh Think – podmiotu Grupy dedykowanego projektom z tego obszaru.
Rafał Bednarek to doświadczony ekspert w dziedzinie komunikacji strategicznej, public relations i public affairs. Przez ponad 20 lat pełnił kluczowe funkcje w wiodących agencjach PR, m.in. Partner of Promotion, Grayling, dFusion, a także w firmach doradczych oraz instytucjach publicznych. Prowadzone przez niego projekty zdobywały uznanie w prestiżowych konkursach branżowych – m.in. otrzymał Golden Sabre Award EMEA Region za realizację kampanii wprowadzającej elektroniczny system poboru opłat viaTOLL, który zastąpił winiety na polskich drogach. Jego doświadczenie obejmuje zarządzanie kryzysowe oraz realizację projektów dla sektora przemysłowego, transportowego i technologicznego.
– Garden of Words Group to uznana marka na polskim rynku, jednak dotychczas była mniej kojarzona z PR korporacyjnym i public affairs. A szkoda, bo mamy świetny, doświadczony zespół i bardzo ciekawe portfolio projektów – mówi Rafał Bednarek. – Naszą siłą jest wszechstronność oraz specjalistyczne kompetencje w poszczególnych obszarach. Moim celem jest zwiększenie naszej aktywności w PR korporacyjnym i wzmocnienie rozpoznawalności Grupy w tym zakresie – dodaje.
Bednarek będzie rozwijał swój dział głównie pod marką Fresh Think, specjalizującą się w Grupie w PR korporacyjnym, doradztwie strategicznym, public affairs oraz zarządzaniu kryzysowym. Garden of Words Group wzmacnia w ten sposób swoje kompetencje, odpowiadając na rosnące wyzwania, przed którymi stoją przedsiębiorstwa w dynamicznie zmieniającym się środowisku regulacyjnym i społecznym.
– Silna, spójna i strategicznie prowadzona komunikacja, skoordynowana z działaniami public affairs, jest fundamentem skutecznych działań w obszarze PR korporacyjnego. To właśnie oferujemy w Fresh Think, wysyłając wyraźny sygnał do rynku, że Garden of Words Group intensyfikuje swoją obecność w tym segmencie – podkreśla Rafał Bednarek.