MEGOGO, międzynarodowy serwis streamingowy dostarczający kanały telewizyjne oraz bibliotekę VOD, poinformował o nawiązaniu współpracy ze stacją Radio Kolor. Słuchacze mają od dziś możliwość odtwarzania treści warszawskiej rozgłośni na wielu urządzeniach – nie tylko na smartfonach i smart TV, ale również na konsolach do gier.
Radio Kolor to lokalna stacja z ogólnopolską marką. Nieszablonowa muzyka, antenowe osobowości, zawsze naprawdę istotne i ciekawe wiadomości to ich znaki rozpoznawcze. Czują puls miasta, wspierają tych, którzy ubarwiają naszą rzeczywistość i skupiają się na tym, co w Warszawie najlepsze. Radio Kolor to synonim jakości na stołecznym rynku medialnym od ponad 30 lat. Barwne granie do usłyszenia na 103 FM, online i w aplikacji mobilnej Radia Kolor.
MEGOGO to z kolei serwis internetowy dostarczający telewizję online, a także dostęp do biblioteki VOD oraz cyfrowego sklepu. Użytkownicy platformy otrzymują możliwość oglądania ponad 165 kanałów telewizyjnych, przeszło 45 stacji radiowych oraz więcej niż 2 500 filmów.
Od dziś te dwa podmioty łączą siły, ułatwiając dostęp do swoich treści jeszcze większej liczbie użytkowników.
– Naszym celem strategicznym niezmiennie pozostaje zapewnienie użytkownikom MEGOGO możliwości docierania do jak najszerszego zakresu treści. Nawiązanie współpracy z Radiem Kolor to kolejny krok na tej drodze. Cieszymy się i witamy Radio Kolor na pokładzie – komentuje Artur Pacuła, CEO MEGOGO w Polsce.
– Radio Kolor to warszawska stacja z ogólnopolską marką, co doskonale widać w statystykach. Miesiąc w miesiąc obserwujemy duże wzrosty na streamingu, w związku z tym chcemy jeszcze bardziej ułatwić słuchaczom dostęp do Radia Kolor. Oferta MEGOGO w pełni spełniła nasze oczekiwania. Opiera się na partnerskim układzie, więc z przyjemnością dołączyliśmy do szerokiego wachlarza stacji radiowych dostępnych na platformie – mówi Łukasz Suda, dyrektor programowy Radia Kolor 103 FM.
Radio Kolor to kolejna rozgłośnia radiowa po kanałach z grupy RMF oraz Grupy ZPR Media, która dołączyła do MEGOGO.



