Kolejne dwie organizacje powiększyły szeregi IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Kurię marketerów wzmacnia PZU, a kurię agencji – LUCKYYOU.
– Cieszymy się, że tuż przed zakończeniem kadencji obecnego Zarządu do IAA Polska dołączają kolejne dwie firmy. W trakcie całej, dwuletniej kadencji, nasze szeregi zasiliło aż 15 nowych organizacji. Ponad 200 Członków to nie tylko dowód zaufania, ale przede wszystkim szansa na jeszcze skuteczniejsze działanie IAA Polska na rzecz całej branży – podkreśla Jerzy Minorczyk, dyrektor generalny IAA Polska.
PZU stoi na czele największej grupy finansowej w Europie Środkowo-Wschodniej, o aktywach przekraczających 500 mld zł. Grupa PZU, włączając banki, ma 22 mln klientów, w tym 16 mln klientów ubezpieczeniowych. Jest liderem polskiego rynku ubezpieczeń, ubezpieczając warty biliony złotych majątek firm i obywateli, a także życie i zdrowie milionów osób. Jest też w ścisłej czołówce na rynkach zarządzania kapitałem inwestycyjnym firm i oszczędnościami emerytalnymi Polaków oraz prywatnej opieki medycznej.
LUCKYYOU to poznańska agencja marketingowa specjalizująca się w creative brand marketingu, employer brandingu, działaniach strategicznych i komunikacyjnych, digital, social media oraz ATL/ BTL. W jej portfolio znajdują się takie marki, jak Lidl, Allegro, LPP, Coca-Cola HBC Poland & Baltics oraz liczne branżowe wyróżnienia i nagrody.