PZU gra razem z WOŚP w nowej kampanii

Poprawa zdrowia i życia Polaków to wartości, które łączą działalność Grupy PZU i Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Dlatego też Grupa PZU została partnerem Fundacji na lata 2025-2027. To kolejny krok w realizacji misji społecznej PZU, która od lat wspiera wiele działań związanych z promocją zdrowia i bezpieczeństwa.

Pierwszym krokiem w tej współpracy będzie 33. Finał WOŚP, już 26 stycznia., którego celem jest wsparcie onkologii i hematologii dziecięcej. Podczas Finału i imprez towarzyszących PZU zadba o bezpieczeństwo uczestników, jako główny ubezpieczyciel 33. Finału WOŚP.

Aby poinformować o tym fakcie, agencja Focus Nation, będąca częścią IF Nation Group, przygotowała kampanię pod hasłem „Gramy dla zdrowia i bezpieczeństwa”.

Agencja odpowiadała za przygotowanie kreacji i produkcję materiałów do kampanii, która wystartowała w mediach 1 stycznia br. Do kampanii przygotowano:

  • spot filmowy 15” do emisji w stacjach TV, YT i SoMe
  • billboardy sponsorskie 6” do TV
  • KV
  • materiały do kampanii digital (w tym display)
  • materiały na kanały SoMe