Papaya Films, agencja OK Human oraz marka Clovin łączą siły po raz kolejny. Efektem współpracy jest światowej klasy humorystyczna produkcja, która na długo pozostaje w pamięci.
W zeszłym roku wspólna praca nad spotem „Cokolwiek masz dziś w plamach” została nagrodzona srebrnym mieczem w kategorii Reklama TV w ramach konkursu KTR. Teraz zespoły Papaya Films, agencji OK Human oraz marki Clovin ponownie podniosły poprzeczkę. Nowy spot promujący detergenty Purox ułatwiające prasowanie wymyka się standardowym formatom i pomysłom, które widujemy w najpopularniejszych kampaniach. Nie znajdziemy tu zachwytów nad idealnie upranymi czy wyprasowanymi ubraniami, za to widzowie mogą zobaczyć średniowiecznego króla z tronem zasypanym brudnym praniem, cyborga w dżinsach oraz grupę znajomych podczas seansu spirytystycznego. Wszystko w ramach jednej produkcji, w humorystycznym wydaniu.
– Kochamy wyzwania, a tworzenie światów, których raczej nie doświadczymy w rzeczywistości, to najlepszy element naszej pracy. W tej realizacji mogliśmy zrobić to aż trzykrotnie. Przełożyło się to na 5 zbudowanych setów scenograficznych i 11 aktorów, epizodystów i statystów. Niezmiernie cieszy nas takie zaufanie, którym obdarzył nas klient i agencja oraz odwaga w sięganiu po tak rozbudowane i zjawiskowe koncepty – mówi Kamila Zawada, producentka Papaya Films.
Spot dla marki Purox to pokaz twórczej siły, w którym każdy element od zdjęć przez kolorkorekcję, casting, kostiumy, aż do scenografii spełnia najwyższe produkcyjne standardy i pokazuje zacierającą się granicę pomiędzy światem reklamy a filmem. Za jego produkcję odpowiada Papaya Films. Reżyserem, podobnie jak w przypadku zeszłorocznej kampanii, jest Kuba Michalczuk, a za zdjęcia odpowiada operator Tymoteusz Pieszka.