Purox ruszył z nową humorystyczną kampanią „Pranie się nie kończy, chyba że…”

fot. mat. prasowe

Papaya Films, agencja OK Human oraz marka Clovin łączą siły po raz kolejny. Efektem współpracy jest światowej klasy humorystyczna produkcja, która na długo pozostaje w pamięci.

W zeszłym roku wspólna praca nad spotem „Cokolwiek masz dziś w plamach” została nagrodzona srebrnym mieczem w kategorii Reklama TV w ramach konkursu KTR. Teraz zespoły Papaya Films, agencji OK Human oraz marki Clovin ponownie podniosły poprzeczkę. Nowy spot promujący detergenty Purox ułatwiające prasowanie wymyka się standardowym formatom i pomysłom, które widujemy w najpopularniejszych kampaniach. Nie znajdziemy tu zachwytów nad idealnie upranymi czy wyprasowanymi ubraniami, za to widzowie mogą zobaczyć średniowiecznego króla z tronem zasypanym brudnym praniem, cyborga w dżinsach oraz grupę znajomych podczas seansu spirytystycznego. Wszystko w ramach jednej produkcji, w humorystycznym wydaniu.

Kochamy wyzwania, a tworzenie światów, których raczej nie doświadczymy w rzeczywistości, to najlepszy element naszej pracy. W tej realizacji mogliśmy zrobić to aż trzykrotnie. Przełożyło się to na 5 zbudowanych setów scenograficznych i 11 aktorów, epizodystów i statystów. Niezmiernie cieszy nas takie zaufanie, którym obdarzył nas klient i agencja oraz odwaga w sięganiu po tak rozbudowane i zjawiskowe koncepty – mówi Kamila Zawada, producentka Papaya Films.

Spot dla marki Purox to pokaz twórczej siły, w którym każdy element od zdjęć przez kolorkorekcję, casting, kostiumy, aż do scenografii spełnia najwyższe produkcyjne standardy i pokazuje zacierającą się granicę pomiędzy światem reklamy a filmem. Za jego produkcję odpowiada Papaya Films. Reżyserem, podobnie jak w przypadku zeszłorocznej kampanii, jest Kuba Michalczuk, a za zdjęcia odpowiada operator Tymoteusz Pieszka.