Publicis Worldwide po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na nową platformę komunikacyjną dla Nutridrink Protein. Powodem, dla którego Nutricia ponownie wybrała agencję jest szczególne zrozumienie specyfiki kategorii marki, grupy docelowej i jej wyzwań strategicznych. Przygotowana przez agencję idea kreatywna jest idealnie dopasowana do wyzwań stawianych przed marką na najbliższe lata, a wyniki badań prowadzonych podczas przetargu dowiodły, że jej oryginalność pozwoli marce wyróżnić się na tle clutteru mediowego.
W ramach nowej platformy agencja wypracuje strategię komunikacyjną, a także wszystkie elementy kreatywne tj. spoty video do telewizji oraz digitalu w tym SoMe, a także formaty graficzne i displaye, dopasowane do różnych kanałów komunikacyjnych.
Agencja współpracę z klientem Nutricia rozpoczęła w 2019 r. po wygrywaniu pierwszego z przetargów, a dotychczasową efektywność działań dla Nutridrink Protein, Publicis Worldwide potwierdziła w 2021 r. srebrną statuetką Effie za kampanię „Twoje posiłki w walce z chorobą”, którą zdobyła w kategorii Leki i suplementy diety.