Agencja Publicis Worldwide Poland kolejny raz wygrała przetarg rozpisany przez Animex Foods na obsługę marki Berlinki. Do zadań agencji będzie należało odświeżenie platformy komunikacyjnej oraz przygotowanie kampanii wprowadzającej nowy produkt na rynek.
Publicis Worldwide będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii komunikacji, konceptów kreatywnych, przygotowanie kreacji do kampanii 360 oraz nadzór nad produkcją. Dla marki Berlinki agencja pracuje od 2013 roku. W tym czasie wspólnie z klientem stworzyła rozpoznawalną i wielokrotnie nagradzaną w konkursach Effie platformę komunikacyjną, która teraz zostanie odświeżona.
– W wyniku przetargu wybraliśmy najlepszą ze złożonych ofert. Propozycja agencji Publicis Worldwide Poland, nie tylko wyróżniała się na poziomie strategiczno-kreatywnym – została także potwierdzona przekonującymi wynikami badań. Cieszymy się, że możemy kontynuować współpracę z tą agencją i czerpać z jej eksperckiej wiedzy – powiedział Marcin Bochenko, marketing manager z Animex Foods.
– Dziękujemy teamowi Animex Food za docenienie naszej dotychczasowej współpracy i cieszymy się, że przed nami kolejne wspólne kampanie. Dołożymy wszelkich starań, żeby – jak dotychczas – być dla Klienta partnerem, którego działania realnie przekładają się na wzrost jego biznesu – powiedziała Kamila Roszkowska, managing partner, Publicis Worldwide Poland.
Stworzona przez Publicis Worldwide Poland platforma komunikacyjna, w której Berlinki prowadzą ze sobą dowcipne dialogi, podbiła serca konsumentów i zdobyła ich lojalność. Skuteczność działań została dotychczas potwierdzona 4 statuetkami Effie, w tym nagrodą w kategorii Long Term Marketing Excellence.