W odpowiedzi na potrzeby klientów i wyzwania rynkowe agencja Publicis Worldwide Poland zdecydowała się połączyć działy designu oraz technologii i utworzyć dział design & digital development. Na jego czele będzie pracować niezawodny duet ekspertów związanych z agencją od lat: Agnieszka Dębicka, która będzie piastować stanowisko head of experience & digital development oraz Sławek Figura, head of concept, design & digital development.
Zespół ten jest znany z interdyscyplinarnego podejścia do tworzenia nieoczywistych rozwiązań, które spełniają wyzwania biznesowe, a także kreują pozytywne doświadczenia użytkowników. Dzięki swoim kompetencjom Agnieszka i Sławek przyczynili się do zdobycia przez Publicis Worldwide Poland wielu nagród w konkursach polskich (Effie, KTR, Innovation, MIXX, Golden Arrow, Kreatura i Złote Spinacze) oraz zagranicznych (Cannes Lions, Golden Drum, Gerety, Caples, M&M, MIXX Europe, INMA, LIA, Kyiv International Adv. Fest).
– Dostrzegamy, że siłę i przewagę Publicis stanowią realizacje powstające na styku kreatywnych pomysłów i sposobów wykorzystywania nowych technologii. Nowy dział Design & Digital Development, kierowany przez Agnieszkę i Sławka, tworzy unikalny setup, który sprzyja synergii potrzebnej do realizacji projektów kreatywno-technologicznych eksplorujących nowe obszary. Pozwoli on także na optymalizację procesów, przyspieszenie przepływu wiedzy oraz spójność między etapami badania potrzeb biznesowych Klienta, projektowania i developmentu – powiedziała Dagmara Gadomska, general manager Publicis Worldwide Poland.
W zespole nowego działu design & digital development awansowali Michał Filochowski na stanowisko design group head, Michał Godziszewski na senior digital designer, a Kamyk Dubaniewicz jako UX/UI designer.
Agnieszka Dębicka dotychczasowa innovations and business solutions director, a obecnie head of experience & digital development, posiada kompetencje idealnie dopasowane do profilu nowoczesnej agencji. Cechuje ją wszechstronność, stale poszukuje innowacyjnych, systemowych oraz zwinnych rozwiązań, które wykorzystuje w komunikacji marketingowej, tworząc przełomowe oraz niestandardowe projekty. Jej ambicją jest tworzenie rozwiązań, które spełniają wyzwania biznesowe, a także kreują pozytywne doświadczenia użytkowników. Posiada interdyscyplinarne doświadczenia pomagające w wyznaczaniu nowych kierunków działań i standardów w całej branży. Jest tegoroczną jurorką w konkursie Innovation. Na swoim koncie ma m.in. udział w Martech Trendbook 2023. Posiada liczne certyfikaty z obszaru User Experience Design, m.in: Google UX Design Professional Certificate Course, Mobile Experience Certification Exam (Google). Jest certyfikowanym facylitatorem warsztatów Design Sprint a jej wiedzę z obszaru digital marketingu potwierdza zdobyty certyfikat DIMAQ Professional Digital Marketing Qualification – IAB Polska.
Agnieszka związana jest z agencją Publicis Worldwide Poland od 2015 roku. Kierowała wówczas zespołem jednego z największych klientów agencji i odpowiadała za prowadzenie zintegrowanej komunikacji na 6 europejskich rynkach. Zakres działań wymagał znajomości nowych technologii digitalowych, obsługi programów lojalnościowych, systemów CRM, promocji konsumenckich, social media, eventów i działań strategiczno-kreatywnych. Jest absolwentką Uniwersytetu SWPS na wydziale psychologii.
Sławek Figura, absolwent ASP w Łodzi. Art director, designer i artysta malarz. Swoje prace wystawia m.in. w galerii Saatchi Art. W agencji Publicis Worldwide Poland pracuje od 13 lat. Przez 6 lat pracował na stanowisku deputy creative director. Od początku istnienia Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali wspiera ją na stanowisku dyrektora kreatywnego. Jest współautorem kampanii „Najmłodszy Headhunter” dla Fundacji K.I.D.S. oraz The Liver Check dla Sanofi, które zdobyły ponad 60 nagród na festiwalach polskich i zagranicznych. Na co dzień prowadzi szkolenia i wykłady z designu oraz typografii. Uzyskał dyplom ukończenia kursu Full Stack UXUI Designer w Akademii UXUI. Wiedzę z obszaru digital marketingu potwierdza zdobyty certyfikat DIMAQ Professional Digital Marketing Qualification – IAB Polska. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Pierwsze szlify graficzne i komunikacyjne zdobywał w Gazecie Wyborczej.