Publicis Warsaw uruchamia Team Promo

W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej Radtke, integrated communication director Publicis Warsaw.

Team Promo dysponuje zaawansowanymi narzędziami, które, w połączeniu z zapleczem prawnym oraz doświadczonym zespołem, umożliwiają kompleksową realizację aktywacji konsumenckich: od briefu, przez przygotowanie strategii, wdrożenie, realizację i optymalizację do analizy rezultatów. Dzięki szerokiemu badaniu rynku zrealizowanemu przez należącą do Publicis Groupe agencję doradczo-wdrożeniową YOTTA zespół w oparciu o jego wyniki oraz analizy rekomenduje klientom optymalne działania. Autorska platforma wykorzystująca AI oferuje m.in. inteligentny system skanowania paragonów, obsługę zgłoszeń, wysyłkę nagród i zwrotów gotówkowych, komunikację instant messaging, raportowanie w czasie rzeczywistym, umożliwiające oraz szybkie podejmowanie decyzji w oparciu o aktualne analizy online.

Dotychczas Team Promo zrealizował aktywacje konsumenckie dla klientów takich jak Kärcher, 7 Days czy Bausch + Lomb. Ponadto dla CMO, dyrektorów i managerów marketingu oraz promocji, 21 maja odbędzie się webinar o akcjach konsumenckich, poparty wynikami autorskiego badania ekspertów Publicis Warsaw oraz YOTTA.

„Powstanie Teamu Promo to nasza odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie rynku na efektywne i angażujące kampanie promocyjne. Dzięki synergii naszego doświadczenia, kreatywności oraz technologii AI możemy oferować rozwiązania, które nie tylko przyciągają uwagę, ale także budują trwałe relacje marek z klientami” mówi Bartłomiej Radtke, Integrated Communication Director Publicis Warsaw.