Grupa Publicis rozpoczęła kampanię reklamową mającą na celu wzmocnienie wizerunku firmy jako wiodącego pracodawcy w branży marketingowej i przyciągnięcie najlepszych talentów z rynku do organizacji. Działania komunikacyjne skierowane są do absolwentów i studentów wybranych uczelni wyższych oraz specjalistów, którzy już rozpoczęli karierę w reklamie i marketingu.
W ramach kampanii, na stronie publicisgroupe.pl/bomamylwiapetyt/, odbiorcy mogą wziąć udział w teście predyspozycji zawodowych, przygotowanym we współpracy z firmą Heroify. Test pomaga dowiedzieć się, w której z sześciu ścieżek kariery kandydat do pracy odnajdzie się najlepiej. Profile osobowościowe w teście zostały przedstawione poprzez sześć lwich charakterów: Lew Kreatywny, Lew Salonowy, Lew Zręczności, Lew Przedsiębiorczości, Lew Porządku i Lew Analityki. Cechy i predyspozycje każdego z nich są powiązane z różnymi kompetencjami, które są rozwijane w Publicis Groupe, co daje kandydatom wskazówki, które z agencji i praktyk grupy są dla nich najlepszym miejscem do rozwoju kariery.
– Młodzi ludzie kończący studia nie zawsze wiedzą, którą drogę zawodową wybrać. Postanowiliśmy realnie im pomóc, tworząc we współpracy z Heroify zaawansowany merytorycznie test predyspozycji zawodowych. Jednocześnie pokazujemy, że gama kompetencji rozwijanych w naszej grupie jest bardzo szeroka i atrakcyjna dla każdego, kto myśli o rozwoju zawodowym w branży marketingowej. Odbiorcy dowiedzą się też, czym Publicis Groupe wyróżnia się jako pracodawca, który trzykrotnie z rzędu został uhonorowany tytułem Friendly Workplace, a są to między innymi bogate programy rozwojowe, szacunek do różnorodności, traktowanie fair oraz promowanie kultury ciekawości i innowacji – mówi Monika Krawiec-Zaworska, chief talent officer w Publicis Groupe.
Kampanię przygotowały agencje: Publicis Worldwide (strategia i kreacja), Starcom, Zenith i PMX (planowanie i zakup mediów), LiquidThread (webdevelopment), Prodigious (produkcja i postprodukcja) oraz działy komunikacji i talent team grupy. Działania reklamowe potrwają kilka tygodni i będą realizowane w kanałach cyfrowych oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie. Zaplanowano także niestandardowe akcje wspierające dotarcie do specjalistów marketingowych i studentów.