Publicis Groupe Poland tworzy zespół growth & transformation, pokieruje nim Stanisław Miczel

Stanisław Miczel, dotychczas head of growth w agencji mediowej Zenith, objął nowo utworzone stanowisko growth & transformation directora w Publicis Groupe Poland i wraz z zespołem będzie odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii rozwoju biznesu i transformacji grupy.

Celem zespołu growth & transformation jest eksploracja całkowicie nowych obszarów dla wzrostu biznesu, intensyfikacja poszukiwań skalowalnych, innowacyjnych rozwiązań i modeli biznesowych oraz kreowanie transformacyjnych inicjatyw zarówno w obrębie grupy, jak też wdrażanie ich po stronie klientów.

Wiemy, że Klienci widzą w nas Partnera, który potrafi skutecznie stymulować wzrost ich biznesu. Doceniają, że umiemy integrować kluczowe kompetencje, pozwalające długofalowo i w czasie rzeczywistym optymalizować procesy marketingowe na całej ścieżce doświadczeń konsumentów. Czas na kolejny, radykalny skok zapewniający jeszcze sprawniejsze wykorzystanie naszej wiedzy technologicznej, analitycznej i strategicznej do szybszego rozwoju produktów i usługi budujących wartość marek i firm – mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, Ukrainie i krajach bałtyckich. – Zespół growth & transformation, złożony z doświadczonych managerów, pod kierownictwem Staszka Miczela, błyskotliwego i skutecznego stratega, biegle poruszającego się w świecie najnowszych trendów marketingowych i nowych technologii, skupi się na generowaniu nowych możliwości biznesowych i transformacyjnych zarówno dla klientów, jak i naszej grupy – dodaje.

Zespół growth & transformation, oprócz Stanisława Miczela, tworzyć będą: Piotr Szczepański, business development practice lead, Maciej Tomaszewski, business development manager, Ewa Zakrzewska, innovation & curiosity leader, Marta Zuska, kierująca programem scale’upowym dla startupów NextTechNow oraz Bogusław Bardoń, strategy & communication partner.

Stanisław Miczel rozpoczął karierę w branży marketingowej w 2010 r. Od 2014 r. jest związany z Publicis Groupe Polska, a od 2019 roku z agencją mediową Zenith. Przez ostatnie dwa lata koordynował prace Zenith growth team – jednostki odpowiedzialnej za nadzór nad realizacją strategii wzrostu biznesu Zenith, a także za strategiczne wsparcie klientów agencji w kluczowych obszarach, obejmujących m.in. analitykę i badania, transformację cyfrową, rozwój innowacyjności oraz programy rozwoju kompetencji. Wcześniej, jako digital development director, poświęcał się projektom związanym transformacją cyfrową i „digital maturity”, realizowanym dla największych reklamodawców w Polsce, takich jak: Kompania Piwowarska, Reckitt Benckiser, GSK / Haleon. Doświadczenie zdobywał również w Wielkiej Brytanii, realizując projekty dla czołowych marek z branży mediów, e-handlu i technologii, takich jak: Amazon, Google, Nielsen, Moat. Jest aktywnym członkiem Zenith Global Strategy Council oraz Publicis Groupe CEE Strategy Committee. Był jurorem w konkursach branżowych, takich jak Eurobest Awards, Innovation czy Zenith Global ROI Excellences Awards.

Stanisław Miczel, jako growth & transformation director będzie raportował do Piotra Piętki, CEO Publicis Groupe w Polsce, Ukrainie i krajach bałtyckich. Nowa struktura growth team Zenith zostanie ogłoszona niebawem.