Agencja Public Dialog została wyróżniona w międzynarodowym konkursie 2025 Bulldog PR Awards w dwóch kategoriach. Jurorzy docenili kampanię „Time for Undiscovered Croatia” dla Amadria Park (srebro w kategorii Best Holiday Campaign) oraz współpracę z Inchcape Motor Polska (brąz w kategorii Best Brand Launch).
Konkurs Bulldog PR Awards, organizowany przez Bulldog Reporter, to prestiżowy ranking wyróżniający najlepsze kampanie, agencje i profesjonalistów w branży PR i komunikacji. Prace oceniane są wyłącznie przez grono dziennikarzy. Projekty agencji Public Dialog już po raz kolejny zostały docenione przez kapitułę plebiscytu.
AMADRIA PARK – „Time for Undiscovered Croatia” – Best Holiday Campaign
Amadria Park to największa grupa hotelowa w Chorwacji. Celem projektu było zwiększenie liczby gości z Polski, zarówno indywidualnych, jak i korporacyjnych. Przed rozpoczęciem współpracy z Public Dialog Amadria Park nie komunikowała swojej oferty na polskim rynku. Strategia koncentrowała się na relacjach z mediami, współpracy z influencerami oraz bezpośrednich spotkaniach z przedstawicielami branży MICE w Polsce i za granicą. W jej wyniku ruch turystów z Polski spędzających wakacje w hotelach Amadria Park wzrósł o 150 proc. w porównaniu do 2023 roku.
Public Dialog & Inchcape Motor Polska – Best Brand Launch
Inchcape jest strategicznym partnerem chińskiego producenta samochodów elektrycznych XPENG. Firma jest odpowiedzialna za dystrybucję pojazdów marki w Polsce od II kwartału 2025 roku. Inchape wprowadził na polski rynek trzy modele – P7, G6 i G9. Kampania miała charakter zintegrowany i obejmowała: PR, event marketing, współpracę z influencerami i działania digitalowe.
Wyniki tegorocznej edycji znajdują się na stronie www.newsfilecorp.com/release/256991