Agencja Public Dialog rozpoczęła w czerwcu długofalową współpracę z AirHelp, firmy z branży tech travel, jednym największych ambasadorów praw pasażerów lotniczych na świecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu.
Konsultanci Public Dialog będą odpowiedzialni za opracowanie i realizację strategii PR, prowadzenie biura prasowego, relacje z mediami oraz doradztwo w zakresie employer brandingu. Umowa na świadczenia została podpisana w wyniku rekomendacji. Strony nie ujawniają na jak długo została podpisana umowa.
AirHelp pomaga w uzyskaniu odszkodowań za opóźnione, odwołane czy przekierowane loty lub overbooking. Zapewnia jasny i przejrzysty proces ubiegania się o odszkodowanie dla tych, którzy nie znają pełni swoich praw lub nie mają czasu ani wiedzy, aby zrobić to samodzielnie. AirHelp została założona w 2013 roku jako start-up i szybko stała się jednym z największych ambasadorów praw pasażerów lotniczych na świecie. Obecnie 6,5+ milionów pasażerów objętych jest ochroną dzięki AirHelp+. Do dziś 2,2+ miliony pasażerów otrzymało dzięki temu odszkodowania. AirHelp utrzymuje 60+ partnerstw z najbardziej znanymi markami usług turystycznych.