Ptasie Mleczko wystartowało z niestandardową kampanią mrożenia pianek

YOC przygotował i prowadzi niestandardową letnią kampanię limitowanych wersji pianek Ptasie Mleczko. Działania zarekomendowała agencja mediowa Zenith, zajmującą się strategicznym planowaniem i zakupem mediów dla firmy E. Wedel. Akcja zachęca do mrożenia pianek i spożywania ich w odświeżającej, chłodnej formie. W działaniach reklamowych YOC Poland zastosowała targetowanie pogodowe oraz mechanizm Wipe Away.

Marka podkreśla, że każdy wariant pianek Ptasie Mleczko świetnie sprawdzi się jako chłodny deser, jednak specjalnie na lato przygotowała dwa limitowane smaki: Mascarpone z Malinami oraz Jagodowy Shake.

W letniej kampanii tych produktów E.Wedel po raz pierwszy skorzystał z targetowania pogodowego, zrealizowanego przez YOC Poland. Mechanika kampanii polega na tym, że podczas gorszej pogody odbiorcom wyświetlają się standardowe kreacje z klasycznymi wersjami pianek Ptasie Mleczko, a po „starciu” ekranu (dzięki specjalnemu mechanizmowi Wipe Away) pojawia się informacja o nowych smakach, które również można jeść zmrożone, natomiast podczas lepszej pogody wyświetla się ekran wyglądający jak pokryty szronem, a po jego „starciu” pojawia się kreacja przedstawiająca nowe letnie smaki.

Niestandardowa akcja zrealizowana przez YOC Poland jest częścią kampanii reklamowej limitowanej letniej edycji pianek Ptasie Mleczko trwającej od maja do września 2025 roku i obejmującej również działania w kanałach: telewizja, outdoor, digital, social media oraz promocje z udziałem influencerów. Jest skierowana do różnych grup odbiorców, w tym również do przedstawicieli Generacji Z.