Marka Przysnacki kontynuuje akcję promocyjną swojej nowości – przekąsek Snack Festival. W zimowej edycji kampanii „Nowy kształt chrupania” oglądamy je znów w towarzystwie efektownych animacji FOOH. Za koncept i realizację odpowiada GoldenSubmarine.
Marka Przysnacki to jeden z wiodących producentów chrupek, prażynek i chipsów w Polsce. W 2024 roku wprowadziła na rynek nowość, skierowaną do młodszych konsumentów – Przysnacki Snack Festival. W kampanii launchującej wykorzystano format FOOH, łączący ujęcia filmowe z realnymi bohaterami z efektowną animacją CGI.
Zimowa odsłona kampanii znów odkrywa przed nami „Nowy kształt chrupania”, prezentując ciąg dalszy przygód młodych fanów przekąsek. Olbrzymie udko kurczaka (wariant Grilled Chicken) oraz tornado (wariant Cornados) zaskakuje ich podczas zabawy na lodowisku czy spacerze po muzeum.
– Chcieliśmy uzmysłowić wszystkim, że również w chłodniejsze miesiące roku można fajnie spędzić czas z paczką. Zarówno paczką przyjaciół jak i paczką Snack Festival – wyjaśnia Łukasz Karpiuk, brand manager marki Przysnacki. Cel był prosty – zwrócić uwagę konsumentów na nasze nowości i pokazać ich unikalne atrybuty w spektakularny sposób – dodaje.
Kampania koncentruje się na dwóch spotach 15’’. Akcję wspierają zewnętrzne formaty OOH i DOOH, filmy wideo influencerów oraz szereg formatów display publikowanych w portalach internetowych i kanałach socialmedia.
– Realizacja kampanii i kręcenie spotów zimą to zawsze spore wyzwanie. Na każdym etapie – od pomysłu aż po szlifowanie efektów specjalnych – pokazaliśmy, że dobra organizacja i zaangażowanie robią różnicę. Z nieskrywaną satysfakcją powiem, że efekt naszej wspólnej pracy z marką Przysnacki po prostu dobrze się ogląda – opowiada Karolina Gruca, group account manager w GoldenSubmarine.
Za kreacją i realizacją spotów oraz pozostałych formatów kampanii stoi agencja GoldenSubmarine wraz z domem produkcyjnym GoldenProduction. Planowaniem mediów zajął się Zenith Media.