Przemysław Cieślik awansował w agencji e-commerce & martech connected SalesTube na stanowisko head of affiliate. W nowej roli będzie odpowiedzialny za koordynację pracy 15-osobowego zespołu, wdrożenie nowych strategii afiliacyjnych i performance marketingowych, a także za rozwój kompetencji technologicznych oraz ofert produktowych w ramach zespołu.
Z agencją SalesTube Przemysław Cieślik związany jest od ponad 7 lat, a swoją karierę zawodową rozpoczynał w niej od stanowiska junior project managera. Od samego początku brał czynny udział w budowaniu i rozwijaniu kompetencji zespołu afiliacyjnego. Ostatnie 2 lata jako affiliate manager obsługiwał kluczowych klientów afiliacyjnych spółki takich jak: Wittchen, Media Expert czy Allianz. W tym czasie z sukcesami reprezentował także dział afiliacji podczas kluczowych dla spółki przetargów.
Awans Przemka jest potwierdzeniem jego bardzo wysokich kompetencji, zaangażowania w projekty new businessowe zakończone sukcesem oraz ciągłego podnoszenia jakości dostarczanych usług w obszarze, za jaki jest odpowiedzialny wraz z zespołem.
– Z uwagi na specyfikę kanału afiliacji, istotnym elementem w wyborze nowego Head of Affiliate jest zrozumienie tej roli dla biznesu naszych klientów, a także dla biznesu naszej agencji. Nie pozostawiając żadnych wątpliwości, strategia, wizja, oraz dojrzałość biznesowa zaprezentowana przez Przemka przekonała nas w tych aspektach najbardziej. Wierzymy, że wyłonienie nowego Head of Affiliate pozwoli na jeszcze lepsze zagospodarowanie tematu afiliacji, zwiększenie rentowności, zadowolenia klientów, ale także i naszych strategicznych partnerów – mówi Dominika Niekraszewicz, head of business development w SalesTube.
Przemysław Cieślik rozpoczął pracę w roli head of affiliate we wrześniu br. Swoją pracę będzie raportować bezpośrednio do Dominiki Niekraszewicz, head of business development w SalesTube.