PRM zostało nowym klientem agencji 2KOMA7

fot. mat. prasowe

Do grona klientów agencji kreatywnej 2KOMA7 dołączyła marka PRM – działający na 12 rynkach concept store online PRM.com, z flagowym butikiem w warszawskiej Fabryce Norblina, który łączy modę z kulturą, designem i muzyką.

Rozpoczęcie współpracy z agencją 2KOMA7 to dla nas coś więcej niż strategiczny ruch, to decyzja oparta na wspólnych wartościach, wrażliwości i podejściu do tego, co definiujemy jako jakość. Tworzymy koncept dla ludzi, którzy świadomie wybierają – piękno, estetykę, ale przede wszystkim autentyczność. Nasza społeczność nie boi się eksperymentować, przekraczać granic i szukać tego, co naprawdę do niej przemawia. Dlatego właśnie 2KOMA7 to dla nas Prime Choice – partner, z którym łączy nas podobna wizja i potrzeba tworzenia czegoś więcej niż tylko komunikacji. Razem otwieramy nowy rozdział, który inspiruje, wciąga i wyznacza kierunek tym, którzy chcą doświadczać mody na własnych zasadach – mówi Kaja Wrzeszcz, dyrektor marketingu PRM.

Współpraca PRM z agencją rozpoczęła się w marcu 2025 roku i obejmuje kompleksowe działania z zakresu PR oraz niestandardowe działania marketingowe.

PRM to nie tylko marka – to społeczność, która na nowo definiuje granice mody, sztuki i komunikacji. Cieszymy się, że możemy tworzyć doświadczenia, które inspirują i pozostają w pamięci – komentuje Ewelina Spólna, CEO agencji 2KOMA7.