Agencja PR Calling wstępuje w szeregi firm członkowskich IAB Polska. Tym samym weźmie aktywny udział w kształtowaniu branży komunikacji online.
PR Calling pomaga firmom związanym z biznesem i technologiami w sprawnym uwalnianiu ich eksperckiej wiedzy, we właściwym pozycjonowaniu w mediach ogólnopolskich, branżowych i społecznościowych oraz skutecznym dotarciu do kluczowych odbiorców. Jest to możliwe dzięki specjalistycznej wiedzy konsultantów, popartej praktyką w określonych segmentach rynku, a także działaniu opartym o autorskie procesy.
W kwietniu br., w celu intensywnego rozwoju oraz poszerzenia horyzontów, agencja dołączyła do IAB Polska – organizacji, która zrzesza obecnie ponad 230 wiodących firm, reprezentujących różnorodne sektory działalności online w Polsce. Wśród członków IAB znajdują się najważniejsze portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne i reklamodawcy.
– Podejmując decyzję o dołączeniu do IAB kierowaliśmy się chęcią dalszego rozwoju i poznania nowych rozwiązań, które cały czas zmieniają rynek mediów. Szczególnie cieszymy się z możliwości wymiany doświadczeń w Grupach Roboczych związanych z PR-em i nowymi technologiami. Z przyjemnością będziemy czerpać wiedzę od innych ekspertów i dzielić się naszymi spostrzeżeniami – mówi Katarzyna Dworzyńska, head of business w PR Calling.
Dołączenie do IAB Polska nie tylko otwiera nowe perspektywy rozwoju dla agencji PR Calling, która na co dzień współpracuje z liderami technologicznymi. To także szansa na aktywne kształtowanie przyszłości branży komunikacji online. Osoby tworzące agencję zamierzają wnieść do IAB swoje cenne doświadczenie i własne spojrzenie na współczesną komunikację.
– Jesteśmy przekonani, że współpracując z innymi ekspertami i dzieląc się między sobą unikalną wiedzą, możemy oferować jeszcze lepsze i bardziej efektywne usługi dla naszych klientów. Współpraca i knowledge sharing to klucz do rozwoju w każdej branży – tego uczymy naszych klientów i sami w ten sposób chcemy działać – dodaje Katarzyna Dworzyńska.