EPP wprowadza nową, wspólną linię kreatywną dla większości centrów handlowych, którymi zarządza. Bohaterem linii zostało emoji, czyli nieodłączny element współczesnej komunikacji. Kreacja podkreśla pozytywne emocje i doświadczenia, które towarzyszą klientom podczas wizyt w centrach handlowych EPP. Nowa linia kreatywna powstała z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
Emoji powstały w odpowiedzi na potrzebę pełniejszego wyrażania siebie, swoich nastrojów, czy uatrakcyjniania tekstów w digitalowym świecie. Kto z nas nigdy nie wysłał uśmiechniętej buźki w smsie czy nie użył takiego akcentu w mailach, w mediach społecznościowych lub wpisie na blogu? Ich różnorodność i ciekawy sposób wyrażania emocji sprawiły, że szturmem zdobyły nasze serca 😍 Co stoi za ich fenomenem? Emoji nie tylko ułatwiają komunikację, ale także przyciągają uwagę oraz wspierają budowanie uniwersalnych i zrozumiałych dla niemal każdego treści.
– Jednym z największych wyzwań w prowadzeniu skutecznej komunikacji wizualnej jest dopasowanie jej do odbiorców, czyli stworzenie zrozumiałych dla każdego przekazów. Projekt przygotowany przez agencję Evenema wyróżnia kreatywność i nowoczesność – emoji stanowią nieodłączny element współczesnego przekazu. Koncept łączy prostotę i uniwersalność, jest na czasie i przemawia do odbiorców w różnym wieku, o różnych zainteresowaniach. Pozytywne, przykuwające oko materiały pozwolą nam prowadzić angażującą komunikację z klientami centrów handlowych, także w kanałach cyfrowych, na które mocno stawiamy – opisuje nową linię Jakub Nowicki, marketing manager w EPP.
Wprowadzając emoji do komunikacji, EPP stawia na bezpośrednią interakcję z odbiorcami. Każdy symbol ma na celu nie tylko przyciągnąć uwagę, ale przede wszystkim wywołać pozytywne uczucia i stworzyć więź. Pozwala komunikować się w sposób, który jest zarówno uniwersalny, jak i osobisty, przekraczając bariery językowe i kulturowe. Czyni to centrum handlowe miejscem dla każdego 😊
– Emoji to potężne narzędzie emocjonalnego zaangażowania. W ramach nowej linii kreatywnej zostały one dostosowane i wkomponowane w identyfikację wizualną firmy EPP. Przy tworzeniu linii, nasz zespół specjalistów kierował się przekonaniem, że emoji są powszechnie znane, lubiane i rozumiane. Dzięki nim kreacja nabiera dynamizmu, ekspresji i lekkości, jednocześnie skutecznie oddając emocje i budując więź z odbiorcami – podkreśliła Celina Skrobisz, dyrektor strategiczna agencji Evenema.
Emoji będą integralną częścią różnych elementów kampanii marketingowych zarządzanych przez EPP centrów handlowych. Pojawią się m.in. w reklamach digitalowych, na stronach internetowych, w postach na platformach społecznościowych, jak również na gadżetach oraz w kampaniach e-mailowych.
Za jej przygotowanie odpowiada agencja kreatywna Evenema, z którą EPP przedłuża współpracę na kolejne dwa lata.