Podczas Gali Innovation 27 listopada ogłoszono zwycięzców pierwszej edycji rankingu Marketing Master by SAR. Jego formuła jest wyjątkowa, gdyż uwzględnia osiągnięcia marek i zarządzających nimi marketerów w najważniejszych konkursach branżowych organizowanych przez SAR. O sukcesach nagrodzonych zdecydowały składy jury konkursów: KTR, Innovation i Effie, oceniając prace pod kątem kluczowych dla komunikacji obszarów odzwierciedlających współczesne wymagania i wyzwania branży. Tak wyłoniono najlepszych z najlepszych – wszechstronnych marketerów, którzy odznaczają się w swojej pracy wybitnymi osiągnięciami docenionymi przez branżę.
W rankingu Marketing Master by SAR brano pod uwagę osiągniecia marek w trzech prestiżowych konkursach organizowanych przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR: Effie, KTR oraz Innovation. W tegorocznej, pierwszej edycji nominacje przyznano w dwóch głównych kategoriach: Commercial oraz NGO & Culture. Firmy, które osiągnęły najwyższe wyniki w trzech kluczowych obszarach – efektywności, kreatywności i innowacyjności – miały szansę na zwycięstwo, a tym samym zdobycie nagrody w postaci prawdziwie wyjątkowego, pierścienia Marketing Master.
– W konkursie doceniliśmy projekty, które były wyjątkowe pod względem oryginalności i przyniosły realne efekty biznesowe. Marketing Master by SAR to znak, że mamy do czynienia z najlepszymi z najlepszych, marketerami, którzy wielokrotnie zdobywali najwyższe wyróżnienia w branży. To właśnie jest najwiekszą wartością tego rankingu. Stąd pierścień Marketing Master symbolizuje krąg doskonałości – połączenie innowacyjności, skuteczności i kreatywności, które wspólnie tworzą fundamenty sukcesu w marketingu – podkreśla Marcin Gaworski, prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Kto wygrał Marketing Master by SAR?
Pierwsze miejsce w kategorii Culture&NGO zajęło:
- Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN.
W kategorii Commercial zwyciężyli:
- Netflix
- Bank BNP Paribas
- OLX
- McDonald’s
- Grupa Maspex.
Pełen raport z wynikami konkursu, zawierający listę zwycięzców oraz firm, które zdobyły najwięcej punktów, jest dostępny na stronie SAR.
Finałowa gala wydarzenia miała miejsce 27 listopada w warszawskim Multikinie, gdzie odbyła się ceremonia wręczenia nagród. Na wydarzeniu pojawili się kluczowi przedstawicieli branży, co stanowiło także doskonałą okazję do odbycia debaty na temat przyszłości i kondycji marketingu.
– Nasza inicjatywa spotkała się z ogromnym zainteresowaniem. Naszą ambicją jest promować dobre praktyki, świetne benchmarki wyznaczające wysokie standardy branży, ale też promowanie najbardziej wszechstronnych marketerów, osiągających świetne wyniki działań komunikacyjnych i biznesowych – dodaje Marcin Gaworski.
Laureaci w ramach nagrody zostali również zaproszeni do udziału w panelu dyskusyjnym podczas konferencji Imagination Day, gdzie będą mieli okazję podzielić się swoimi doświadczeniami, opowiedzieć o wyzwaniach, z którymi się mierzą, oraz sprawdzonych praktykach i podejściu, które ich zdaniem prowadzi do sukcesu.