Poznaj zwycięzców pierwszej edycji rankingu Marketing Master by SAR!

Podczas Gali Innovation 27 listopada ogłoszono zwycięzców pierwszej edycji rankingu Marketing Master by SAR. Jego formuła jest wyjątkowa, gdyż uwzględnia osiągnięcia marek i zarządzających nimi marketerów w najważniejszych konkursach branżowych organizowanych przez SAR. O sukcesach nagrodzonych zdecydowały składy jury konkursów: KTR, Innovation i Effie, oceniając prace pod kątem kluczowych dla komunikacji obszarów odzwierciedlających współczesne wymagania i wyzwania branży. Tak wyłoniono najlepszych z najlepszych – wszechstronnych marketerów, którzy odznaczają się w swojej pracy wybitnymi osiągnięciami docenionymi przez branżę.

W rankingu Marketing Master by SAR brano pod uwagę osiągniecia marek w trzech prestiżowych konkursach organizowanych przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR: Effie, KTR oraz Innovation. W tegorocznej, pierwszej edycji nominacje przyznano w dwóch głównych kategoriach: Commercial oraz NGO & Culture. Firmy, które osiągnęły najwyższe wyniki w trzech kluczowych obszarach – efektywności, kreatywności i innowacyjności – miały szansę na zwycięstwo, a tym samym zdobycie nagrody w postaci prawdziwie wyjątkowego, pierścienia Marketing Master.

 – W konkursie doceniliśmy projekty, które były wyjątkowe pod względem oryginalności i przyniosły realne efekty biznesowe. Marketing Master by SAR to znak, że mamy do czynienia z najlepszymi z najlepszych, marketerami, którzy wielokrotnie zdobywali najwyższe wyróżnienia w branży. To właśnie jest najwiekszą wartością tego rankingu. Stąd pierścień Marketing Master symbolizuje krąg doskonałości – połączenie innowacyjności, skuteczności i kreatywności, które wspólnie tworzą fundamenty sukcesu w marketingu – podkreśla Marcin Gaworski, prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Kto wygrał Marketing Master by SAR?

Pierwsze miejsce w kategorii Culture&NGO zajęło:

  • Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN.

W kategorii Commercial zwyciężyli:

  • Netflix
  • Bank BNP Paribas
  • OLX
  • McDonald’s
  • Grupa Maspex.

Pełen raport z wynikami konkursu, zawierający listę zwycięzców oraz firm, które zdobyły najwięcej punktów, jest dostępny na stronie SAR.

Finałowa gala wydarzenia miała miejsce 27 listopada w warszawskim Multikinie, gdzie odbyła się ceremonia wręczenia nagród. Na wydarzeniu pojawili się kluczowi przedstawicieli branży, co stanowiło także doskonałą okazję do odbycia debaty na temat przyszłości i kondycji marketingu.

Nasza inicjatywa spotkała się z ogromnym zainteresowaniem. Naszą ambicją jest promować dobre praktyki, świetne benchmarki wyznaczające wysokie standardy branży, ale też promowanie najbardziej wszechstronnych marketerów, osiągających świetne wyniki działań komunikacyjnych i biznesowych – dodaje Marcin Gaworski.

Laureaci w ramach nagrody zostali również zaproszeni do udziału w panelu dyskusyjnym podczas konferencji Imagination Day, gdzie będą mieli okazję podzielić się swoimi doświadczeniami, opowiedzieć o wyzwaniach, z którymi się mierzą, oraz sprawdzonych praktykach i podejściu, które ich zdaniem prowadzi do sukcesu.