Poznaj nominowanych do Innovation 2025

Na liście nominowanych tegorocznego konkursu Innovation znalazło się 50 projektów, które – zdaniem jury – najlepiej definiują przyszłość w kategoriach: komunikacja, biznes i media. Wśród nich są zarówno kampanie i rozwiązania rynkowe, jak i eksperymenty, prototypy oraz wizje, które dopiero kształtują nowe standardy w branży kreatywnej i technologicznej.

Podczas obrad Innovation 2025 40-osobowe jury oceniło 150 zgłoszeń, zwracając szczególną uwagę na oryginalność, potencjał zmiany, progresywność oraz wpływ i korzyść.

Pełna lista nominowanych projektów dostępna jest na stronie: innovation.sar.org.pl/artykuly/przedstawiamy-nominowane-prace

Jury Innovation 2025

Obradom Jury przewodniczyła Kamila Cichocka, CMO Central Europe – Microsoft. Rolę przewodniczących grup jurorskich objęli:

  • Adam Nitecki, general manager e-commerce – L’Oréal (Innowacje w Biznesie)
  • Tomasz Misiukiewicz, co-founder i creative director – Przestrzeń (Innowacje w Komunikacji)
  • Małgorzata Niska, head of media strategy – dentsu Polska (Innowacje w Mediach)

O konkursie Innovation

Innovation to konkurs, który powstał z myślą o zmianie, potencjale i wizji tego, co dopiero przed nami. Jego celem jest promowanie odważnych i oryginalnych rozwiązań w biznesie, marketingu, mediach i technologii. W odróżnieniu od wielu innych inicjatyw branżowych, Innovation docenia także eksperymenty, prototypy i koncepcje, które nie zostały jeszcze rynkowo wdrożone, ale przełamują schematy i pokazują kierunek, w jakim zmierza branża.

Dzięki takiemu podejściu Innovation stał się platformą wymiany idei i doświadczeń między twórcami, biznesem i technologią. To przestrzeń, w której rodzą się wizje, definiowane są kierunki i powstają fundamenty przyszłych rozwiązań – zarówno w komunikacji, jak i w produktach, usługach czy systemach społecznych.

Informacje organizacyjne

Uroczysta Gala wręczenia nagród Innovation 2025 odbędzie się 26 listopada w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie, inaugurując dwudniową konferencję Imagination Day 2025.

Więcej informacji oraz bilety dostępne na stronie: www.imaginationday.com/

Organizatorzy: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Innovation, Cannes Lions
Sponsor główny: Polsat Media
Sponsorzy: AMS, Gazeta.pl
Partnerzy: Ringier Axel Springer Polska, Business Insider, Onet, Forbes, Polska Organizacja Reklamodawców
Audytor: SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk
Patroni medialni: Nowy Marketing, Marketing przy Kawie, MamStartup