Powstał nowy dom mediowy ATLAS Media

Dom mediowy ATLAS Media inicjuje swoją działalność i oferuje nie tylko efektywny zakup mediów, ale także najwyższą dbałość o wszystkie pozostałe elementy kampanii – od jakości kreacji, przez wysoką konwersyjność stron docelowych aż po eliminację fraudów reklamowych.

Model działania ATLAS Media zakłada, że jakościowy zakup powierzchni mediowej to za mało. Skuteczność kampanii zależy od jakości całego procesu: mocnej, zauważalnej i konwertującej kreacji, przez bardzo precyzyjne targetowanie, po najwyższe standardy UX i wysokie wskaźniki konwersji stron docelowych, aż po aktywną ochronę budżetów przed fraudami generowanymi przez boty.

Algorytm umieszczony na stronie atlasmedia.pl ilustruje wpływ tych elementów na ostateczną efektywność kampanii – a cyfry te są na swój sposób porażające – zgodnie z w/w algorytmem w zależności od jakości w/w elementów efektywność danej kampanii może wynieść np. 29,4% lub 242% oczekiwanego standardu.

Oferta koncentruje się na kampaniach zasięgowych w kanałach digital, TV, radio i SoMe. Dodatkowy segment oferty stanowią rozwiązania bezpośrednio wspierające sprzedaż i generujące leady.

Oferta kierowana jest do wymagających klientów którzy oczekują od partnera mediowego dbałości o wszystkie w/w obszary, konsultacyjnego charakteru współpracy i elastyczności w alokowaniu środków w trakcie realizacji kampanii.

ATLAS Media celuje w zakres budżetów od 0,2 do 4-5 mln.

Mówiąc wprost w ATLAS Media do efektywnego kupowania mediów dokładamy jeszcze coś szalenie ważnego – dbałość o wszystkie aspekty tego, co i jak w tych mediach zamieścimy. Niektóre z tych elementów mają kolosalny wpływ na efektywność danej kampanii.
Jeśli wszystkie z nich będą możliwie wysokiej jakości, to nie mówimy tutaj o zwiększeniu efektywności o 15 czy 20%, lecz o znacznie wyższych poziomach. Przy tej skali poprawy efektywności generujemy realne i znaczące oszczędności budżetowe
– mówi Michał Siejak, dyr. zarządzający ATLAS Media.

Synergia ATLAS Media agencji NuOrder

Atlas Media bazuje na doświadczeniu i strukturach działu mediowego agencji NuOder. W procesie produkcji i realizacji kampanii agencja NuOrder będzie odpowiedzialna za jakościowe podejście do kreacji i zagadnień UX, testy konwersyjności, bieżące monitorowanie parametrów działania w/w elementów.