Portal rezerwacyjny Travelist.pl z najdłuższą wyprzedażą w swojej historii Black Month Sale 2025

Od 3 listopada do 2 grudnia na Travelist.pl trwa Black Month Sale 2025 – najdłuższa kampania promocyjna portalu. Marka, zamiast ograniczać się do klasycznego Black Friday czy tygodniowej kampanii, postawiła na całomiesięczny model wyprzedażowy z hasłem „Najtaniej? Teraz!”. Celem jest wcześniejsza odpowiedź na rosnący popyt i zachęcenie konsumentów do rezerwowania ferii, wiosennych wyjazdów, a nawet wakacji 2026 z wyprzedzeniem. Taka strategia pozwoli klientom skorzystać z najlepszych cen i większej dostępności pokoi bez konieczności czekania na Black Friday.

Kampania Black Month Sale wystartowała trzy tygodnie przed zakupowym szczytem, a partnerzy hotelowi Travelist.pl mogli elastycznie wybrać termin, kiedy chcieliby włączyć się do akcji. Decyzja o wydłużeniu promocji do całego miesiąca jest efektem analizy ubiegłorocznej edycji Black Week – wówczas obiekty uczestniczące w kampanii zanotowały nawet 300 proc. więcej rezerwacji oraz 220 proc. więcej wyświetleń na stronie portalu.

Zamiast walczyć o uwagę użytkowników w szczycie wyprzedaży, chcemy skłonić ich do podjęcia decyzji zakupowej dużo wcześniej, równomiernie rozkładając popyt i utrzymując wysoką aktywność przez cały miesiąc. To strategia, która pozwala nam zwiększyć widoczność marki, a także lepiej dopasować ofertę do decyzji klientów w różnych momentach ich ścieżki zakupowej. Z kolei dla hoteli zaangażowanych w kampanię to okazja zarówno na sprzedaż ferii zimowych, jak i zapełnienie pokoi poza wysokim sezonem. Wyjątkowości tej akcji dodaje fakt, że całą pulę pobytów dostępnych w ramach Black Month Sale nasi eksperci negocjowali indywidualnie, dzięki czemu mamy pewność wyjątkowo atrakcyjnych cen – podkreśla Agata Szulc, CEO portalu rezerwacyjnego Travelist.pl.

W ramach kampanii dostępne są zniżki sięgające nawet 79 proc. względem regularnych cen hotelowych. Wśród wyselekcjonowanych obiektów znajdują się zarówno popularne kierunki nad Bałtykiem, w górach i nad jeziorami, jak i propozycje wypoczynku za granicą w opcji Hotel+Lot, które uwzględaniają m.in. Czechy, Grecję, Chorwację oraz Czarnogórę i śródziemnomorską Maltę. Wszystkie oferty obejmują różnorodne pakiety z wyżywieniem, dostępem do basenów i stref wellness czy atrakcjami dla rodzin.

Elementy niestandardowe: od „Środowej Zdrapki” po „Wielki Finał”

Zespół Travelist.pl podzielił Black Month Sale na kilka etapów. Poza bieżącą komunikacją użytkownicy portalu co środę otrzymują dostęp do „Środowej Zdrapki”. Jest to limitowana pula ofert aktywnych przez 24 godziny, z dodatkowymi świadczeniami promocyjnymi takimi jak niższe ceny na wybrane terminy, pobyt dzieci gratis czy darmowy parking.

Zwieńczeniem kampanii będzie Wielki Finał (28.11-2.12), podczas którego Travelist.pl zniesie opłatę manipulacyjną dla klientów chcących dokonać zmiany terminu rezerwacji, a także udostępni dodatkowy pakiet błyskawicznych promocji. Ponadto w czasie trwania kampanii użytkownicy mogą skorzystać z cashbacku – wystarczy dokonać dowolnej rezerwacji do 27.11, by zyskać 100 zł na kolejny zakup na portalu w czasie trwania kampanii.

Wielokanałowość w kampanii Black Month Sale

Zespół Travelist.pl postawił na spójną komunikację w wielu kanałach, w tym w social media, newsletterach i poprzez kampanie SMS. Akcja uwzględnia także performance marketing w ekosystemach Google i Meta, stworzenie dedykowanych kanałów na stronie głównej, a także działania contentowe w Magazynie Travelist i komunikację PR.

Wizualnie kampania utrzymana jest w dynamicznej, neonowej estetyce, podkreślającej ideę miesiąca największych hotelowych promocji w roku. Poza nowym banerem głównym każda oferta oznaczona jest specjalnym badge’em, a wśród sekcji tematycznych pojawiły się „Black Month” i „Najtaniej? Teraz!”.