Portal Murator.pl wdrożył nowy layout

Portal Murator.pl, należący do Grupy ZPR Media, zyskał nowy layout nawiązujący do głównych cech „Muratora”. Serwis ma teraz jasny, klarowny i przejrzysty układ oparty na trzech kolorach: białym, żółtym i czarnym.

Na górnej belce wyróżnione zostały trzy główne piony portalu: Budowa, Remont i Wnętrza, natomiast w menu głównym znajduje się podział na bardziej szczegółowe działy, obejmujące dodatkowo: Przed Budową, Instalacje, Ogród, Prawo i Forum. Nowa strona daje też łatwy dostęp do formatów wideo „Murator Remontuje” i „Murator Ogroduje” oraz do telewizji internetowej Murator TV.

Zależało nam na generalnej zmianie dwóch kluczowych fundamentów identyfikacji graficznej serwisu. Chcieliśmy odnieść się do aktualnych trendów w projektowaniu portali i gustu użytkowników, ale równie istotne było dopasowanie nowej edycji Murator.pl do głównych cech marki: rzetelności informacji, merytorycznego poradnictwa i konkretnego stylu komunikowania się z użytkownikiem zainteresowanym budową domu jednorodzinnego – mówi Maciej Gładysiewicz, business unit director Grupy Murator.

Za projekt graficzny odpowiadał Radosław Malinowski, a za wdrożenie – zespół Przemysława Trubalskiego. W projekt zaangażowane były też zespoły SEO, reklamy, UX, analityki biznesowej i analityki danych w Grupie ZPR Media oraz redakcja.

Następnym krokiem w transformacji »Muratora« będzie uporządkowanie wszystkich merytorycznych treści pod macierzystą domeną Murator.pl. W planach jest transformacja pozostałych portali Grupy Murator: Urządzamy.pl i Muratorplus.pl wraz z subdomenami tej drugiej marki – zapowiada Piotr Laskowski, redaktor naczelny „Muratora”.