Pomagam.pl i Monnari łączą siły w kampanii społecznej

Fundacja Pomagam.pl rozpoczęła współpracę z marką odzieżową Monnari, która dołącza do grona partnerów biznesowych wspierających codzienne pomaganie. Monnari to polska marka z 27-letnią tradycją, znana z wyjątkowego podejścia do mody, kobiecości i jakości. Teraz, oprócz inspiracji stylowych, marka chce także inspirować do działania – w imię wspólnoty, empatii i odpowiedzialności.

W dniach 27–29 czerwca w ramach kampanii „Zakupy z sercem – wspólnie pomagamy”, Monnari przekaże 1% wartości każdego zakupu na cele charytatywne.

To inicjatywa, która łączy świat mody z ideą zaangażowania społecznego. Pokazuje, że każda – nawet najdrobniejsza – decyzja zakupowa może mieć znaczenie. Sukienka, torebka, bluzka? Teraz mogą stać się symbolem troski i solidarności.

Monnari to marka z sercem – kobieca, empatyczna i świadoma. Cieszymy się, że zdecydowała się dołączyć do naszej społeczności i wspierać naszą misję, jednocześnie angażując w to swoje klientki – mówi Karolina Pacoń, odpowiedzialna za komunikację i strategię w Fundacji Pomagam.pl.

Monnari – moda z misją

Monnari od lat buduje swoją tożsamość wokół kobiecości, elegancji i autentyczności. Marka tworzy autorskie kolekcje dla nowoczesnych, pewnych siebie kobiet, pragnących wyrażać siebie poprzez modę. W ponad 200 salonach w całej Polsce oraz w sklepie online emonnari.pl, klientki znajdą stylizacje zaprojektowane z myślą o różnorodnych sylwetkach – od rozmiaru 36 do 46.

Działając z myślą o kobietach, Monnari nie tylko ubiera – ale także wspiera. Kampania „Zakupy z sercem” to naturalne przedłużenie tej misji. Kampania opiera się na prostym, ale ważnym przesłaniu: każdy zakup ma znaczenie.

Wierzymy, że nawet najmniejsze gesty mogą mieć ogromne znaczenie. Cieszymy się, że Monnari myśli podobnie i dzieli z nami ideę codziennego pomagania – dodaje Karolina Pacoń z Fundacji Pomagam.pl.

Kampania „Zakupy z sercem – wspólnie pomagamy”

Akcja odbędzie się w dniach 27–29 czerwca – w sklepie internetowym Monnari i kanałach digital. To zaproszenie do spojrzenia na zakupy nie tylko przez pryzmat stylu, ale też troski o innych – tak, jak robią to kobiety każdego dnia.