Wystartowała ogólnopolska kampania wizerunkowa polskiej marki HAMMER, promująca wytrzymałość, dostarczanych przez firmę, telefonów wzmocnionych oraz programy wspierające klientów. Działania reklamowe obejmują: kampanię telewizyjną, digital, OOH, współpracę z mediami branżowymi oraz media społecznościowe.
Celem kampanii „Spokojnie, to HAMMER” jest promocja marki HAMMER jako producenta wytrzymałych telefonów dbającego o swoich klientów. W ramach akcji firma promuje lokalny serwis, dostęp do części zamiennych oraz program skupu używanych telefonów, który gwarantuje odkup sprzętu nawet do 7 lat od zakupu.
Kampania przewiduje 30-sekundowe i 15-sekundowe spoty wideo w największych polskich stacjach telewizyjnych, na Youtube oraz kanały social media, digital, współpracę z mediami branżowymi, a także działania outdoorowe.
Spot wyreżyserował Krzysztof Komander, laureat nagród Effie czy Best Stream Awards, a wystąpili w nim m.in. ratownicy GOPR, który HAMMER wspiera jako partner technologiczny.
Kampania potrwa od 16 września do końca października br. Więcej informacji na specjalnej stronie poświęconej kampanii.