Polska marka kosmetyków well aging – Resibo, w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej opowiada o dorosłości z perspektywy czterdziestoletniej dziewczyny. A ta dorosłość wydaje się być dzisiaj wyjątkowo młoda.
Resibo to polska marka założona ponad 10 lat temu przez Ewelinę Kwit-Betlej. Początkowo skupiona na kosmetykach naturalnych, z czasem marka ewoluowała w stronę zaawansowanych składów i innowacyjnych rozwiązań zarówno w produktach dla cery dojrzałej jak i linii do włosów.
Po serii kampanii skupionych wokół premier produktowych, marka zdecydowała się na szerokie działania wizerunkowe, które realizują strategię „klientkocentryczności”.
– Pracując nad konceptem braliśmy pod uwagę zarówno wyniki badań, które zrealizowaliśmy wspólnie z IQS, jak i rozmowy z naszą społecznością. To właśnie spotkania z naszymi klientkami zainspirowały nas do opowiedzenia perspektywy jednej z nich – powiedziała Małgorzata Jakimowicz, managerka marketingu Resibo.
Pielęgnacja współczesnej „czterdziestki”
Marka akcentuje zmianę podejścia: anti-aging ustępuje filozofii well-aging. Ta druga nie obiecuje zatrzymania procesów starzenia, lecz wspiera skórę tak, aby wyglądała zdrowo, świeżo i promiennie pomimo upływu czasu. Dlatego w kampanii znalazły się zaawansowane produkty Resibo: Slow Down Superserum, mgiełka All I Mist, serum Total Retinal i Cream de la Cream.
– Jeszcze niedawno czterdziestolatki koncentrowały się na zatrzymaniu młodości. Dziś widzimy, że stawiają na świadome podejście do pielęgnacji. Chcemy je w tym wspierać i dostarczać zaawansowane produkty, które realnie działają: wygładzają, rozświetlają i ujędrniają skórę – mówi Ewelina Kwit-Betlej, założycielka marki Resibo.
Poznajcie Zosię. Wczoraj skończyła 40 lat
Bohaterką spotu jest współczesna czterdziestolatka. Jej życie to nie tylko chwile uważności, ale także momenty młodzieńczej spontaniczności. Świadomie wybiera siebie i pielęgnację, która wspiera jej styl życia. Zosia symbolizuje kobietę wchodzącą w etap dojrzałej młodości, gdzie odpowiedzialność łączy się z radosną swobodą i potrzebą skutecznej, zaawansowanej pielęgnacji. W materiale wybrzmiewa samoakceptacja i satysfakcja z bycia w tym konkretnym etapie życia.
Koncept na kampanię jak i sam skrypt jest autorstwa działu marketingu Resibo, natomiast reżyserią spotu zaopiekował się Adrian Dmoch, a za realizację odpowiadał dom produkcyjny Videlec.
Emisja spotu skupia się na nośnikach digitalowych.