Polska Grupa Lotnicza S.A. ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej

fot. unsplash.com/@impatrickt

Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.

Szczegółowe informacje na temat postępowania przetargowego dostępne są na tej stronie.

Postępowanie będzie prowadzone dwuetapowo:

  • W pierwszym etapie, otwartym dla wszystkich zainteresowanych, konieczne będzie złożenie przez oferentów dokumentów wyszczególnionych w ogłoszeniu.
  • W drugim etapie wezmą udział oferenci, którzy zostaną do niego zakwalifikowani na podstawie dostarczonych w I etapie dokumentów.

Termin nadsyłania ofert upływa w dniu 22.07.2024 roku, o godzinie 12:00. Po tym terminie oferty nie będą przyjmowane. Oferty należy przesłać na adresy mailowe: m.jamorski@pgl.com oraz a.dabrowska@pgl.pl.

Polska Grupa Lotnicza S.A. zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferentów, odstąpienia od przetargu lub unieważnienia go bez podania przyczyn. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z wewnętrznym procedurami zakupowymi Polskiej Grupy Lotniczej S.A. – nie obowiązuje ustawa Prawo Zamówień Publicznych.