Polsat wystartował z pierwszą kampanią na Spotify promującą najnowszą edycję „Must Be The Music”

Polski oddział Aleph zorganizował na zlecenie Polsatu kampanię na Spotify promującą powracający po 9 latach na antenę program Must Be The Music”. Polsat po raz pierwszy używa tej platformy muzycznej w swoich działaniach reklamowych.

Kampania „Must Be The Music” na Spotify ma charakter wizerunkowy i jest skierowana do osób z miast liczących poniżej 200 tys. mieszkańców, w wieku 35+.

Zastosowane zostały w niej formaty overlay mobile i audio everywhere, co zapewnia szeroki zasięg i dotarcie do użytkowników w różnych porach dnia i to zarówno podczas słuchania przez nich muzyki, jak i podczas przeglądania aplikacji.

W kampanii programu na Spotify połączona została siła telewizji i streamingu audio. Na obrandowanym profilu udostępniona została specjalnie skomponowana przez jurorów playlista inspirująca fanów do muzycznych odkryć. Kampania ta jest doskonałym przykładem na to, jak media tradycyjne mogą skutecznie łączyć się z digitalem, aby budować wielokanałowe doświadczenie dla widzów i słuchaczy – mówi Weronika Roszkowska, client partner, Spotify w polskim oddziale Aleph.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii promocyjnej programu zajął się iProspect (dentsu Polska).

Link do playlisty open.spotify.com/playlist/3IjbTeuE80qB0kivGAudMM?si=bdbc82c8ac954459