Agencja marketingowa Point One i ImpactCEE nawiązują współpracę
w komunikacji Impact’24, jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń gospodarczo-technologicznych w Europie Środkowo-Wschodniej.
Partnerstwo pomiędzy Point One a ImpactCEE zapewnia silne i wszechstronne narzędzia
w komunikacji z różnymi grupami odbiorców, obejmujące zarówno działania w aktywności miejskiej, jak i precyzyjnie targetowane działania digitalowe, takie jak formaty reklamy natywnej oraz rich media.
W ramach partnerstwa z ImpactCEE, Point One zapewnia pełną obsługę działań promujących Impact’24, w tym m.in. doradztwo w doborze kanałów komunikacji, opracowanie strategii efektywnego wykorzystania wybranych nośników oraz koordynację implementacji. Dodatkowo Point One włączy do wachlarza działań innowacyjne narzędzie globalnego zasięgu, dające możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej i wykorzystujące potencjał ‘big data’.
Dzięki współpracy z New Age Media (Cinema City), AMS i Adrino z grupy Dirlango, agencja marketingu zintegrowanego stworzyła kompleksową strategię komunikacji Impact’24. Pierwsze działania w ramach kampanii, która wystartowała we wrześniu br., obejmują komunikację w holach kin Cinema City w Polsce oraz kampanie outdoor AMS w największych miastach kraju.
– Możliwość doradzania i realizowania komunikacji dla kolejnej edycji najbardziej prestiżowego wydarzenia gospodarczo-technologicznego w naszej części Europy to wyzwanie, ale jednocześnie zaszczyt i prawdziwa satysfakcja. I nie byłbym sobą, gdybym nie dodał, że to również współpraca z fantastycznym zespołem, który realizuje Impact`24 – mówi Albert Hanslik, który od ponad 20 lat związany jest ze światem mediów i reklamy, a od 2023 roku kieruje agencją Point One i osobiście nadzoruje współpracę z ImpactCEE.
Dodatkowo, w ramach kampanii oraz współpracy New Age Media/Cinema City, Impact’24 będzie promowany nie tylko w Polsce, ale także w innych krajach Europy, takich jak Czechy, Słowacja, Bułgaria, Rumunia i Węgry.
Impact to wydarzenie, którego celem jest wspieranie wymiany wiedzy i doświadczenia między ekspertami z różnych dziedzin życia. Jego tematyka obejmuje obszary takie jak biznes, gospodarka, geopolityka, innowacje, ekologia, kultura, sztuka oraz wiele innych. Na scenie Impact gościły już takie wybitne osobowości jak: Hillary Rodham Clinton, Natalie Portman, Yuval Noah Harari i Nassim Nicholas Taleb – a przyszłoroczna, 9. edycja Impact będzie największą w historii.
Organizatorzy potwierdzają, że i w tym roku możemy spodziewać się gwiazd z najwyższej półki. Nie zabraknie także różnorodności pod kątem obszarów ich ekspertyzy, z mocnym akcentem na sztuczną inteligencję. Wśród potwierdzonych speakerów Impact’24 są już: Kenneth Cukier, nagradzany autor i dziennikarz oraz zastępca redaktora naczelnego The Economist; Peter Zeihan, strateg geopolityczny, który na swoim koncie ma współpracę z licznymi firmami z listy Fortune 500, prestiżowymi uniwersytetami czy wojskiem Stanów Zjednoczonych; Valerie Jarrett, wieloletnia doradczyni prezydenta Baracka Obamy – najdłużej urzędująca osoba na tym stanowisku w historii – która jest obecnie dyrektorką generalną i członkinią zarządu Barack Obama Foundation; Chris Bailey, ekspert od produktywności, autor bestsellerowych książek w tym obszarze i jeden z najczęściej oglądanych mówców TED oraz Esther Perel, uznana na całym świecie psychoterapeutka specjalizująca się w relacjach oraz autorka bestsellerowych książek w tym temacie.
Współpraca z Point One to olbrzymia szansa, żeby zwiększyć świadomość Impact poza granicami Polski i podkreślić międzynarodowy charakter tego wydarzenia. A większy zasięg oraz precyzja komunikacji, zarówno w Polsce, jak i za granicą, skutkuje tym, że na Impact’24 jeszcze więcej właściwych ludzi znajdzie się we właściwym miejscu – a to zwiększy IMPACT Impactu – na przyszłość gospodarki i społeczeństwa.
Impact’24 odbędzie się 15-16 maja 2024 roku w Poznaniu i wtedy też planowany jest koniec kampanii promocyjnej.