Agencja Stor9 rozpoczęła nową kampanię promocyjną, zapraszając do współpracy czołowe polskie podcasterki true crime: Justynę Mazur-Kudelską, autorkę podcastu „Piąte: nie zabijaj”, Karolinę Annę, twórczynię serii filmów na YouTube „Zagadki Kryminalne” oraz dwie Karoliny z podcastu „Prawdziwe Zbrodnie”. W ramach kampanii podcasterki zachęcają do oglądania kultowego serialu kryminalnego „Kojak”, emitowanego w popołudniowej ramówce kanału Stopklatka.
Od 1 lipca na antenie rozrywkowego kanału Stopklatka, w popołudniowym paśmie kryminalnym, gości jeden z najbardziej ikonicznych seriali telewizyjnych wszech czasów – „Kojak”. Widzowie mogą ponownie przenieść się do lat 70., aby śledzić przygody nieustraszonego i charyzmatycznego detektywa Theo Kojaka, który dba o porządek na ulicach Nowego Jorku. Serial emitowany jest od poniedziałku do piątku, po dwa odcinki, od godziny 16:00.
True crime to bardzo popularna i lubiana na polskim rynku kategoria podcastów, w której przedstawiane są historie kryminalne z całego świata: porwania, zaginięcia, morderstwa czy zjawiska paranormalne. Działania promujące „Kojaka” obejmują podcasty oraz profile social media (Instagram i Facebook) prowadzone przez podcasterki.
Dodatkowo, Justyna Mazur-Kudelska z podcastu „Piąte: nie zabijaj” oraz Karolina Anna, twórczyni serii filmów na YouTube „Zagadki Kryminalne”, przygotowały dla swoich obserwujących specjalne odcinki tematyczne nawiązujące do konkretnych spraw rozwiązywanych przez kultowego detektywa.
Kampania realizowana jest do końca lipca 2024 roku.