Agencja GetHero i Grupa Thunder poinformowały o zakończeniu współpracy w zakresie obsługi współprac reklamowych na wyłączność – po ponad dziesięciu latach kooperacji ReZigiusz postanowił przenieść te kompetencje do wewnętrznych struktur grupy.
Budowanie tzw. in-house’owych struktur operacyjnych to naturalny kierunek, który obrazuje zjawisko tzw. ekonomii twórców. Na ten krok może sobie jednak pozwolić wyłącznie wąska grupa influencerów, która zdołała rozwinąć swoją działalność biznesową i zbudować potencjał ekonomiczny własnej marki. Do tego grona zalicza się Remigiusz Wierzgoń i Grupa Thunder, która przejęła dziś kompetencje dotychczas realizowane przez partnerów zewnętrznych.
– W przypadku twórców o tak dużej skali działalności i tak ugruntowanej pozycji, rozwijanie własnych zasobów – od produkcji wideo po współprace komercyjne – staje się zupełnie naturalną drogą. Jako GetHero wspieraliśmy Thunder w tym procesie aż do momentu, w którym nadszedł czas na przekazanie tych kompetencji do wewnętrznych struktur grupy – mówi Łukasz Walczak, członek zarządu GetHero.
Opieką managerską nad grupą – w ramach kompetencji in-house’owych – zajmie się Kacper Pakuła (chief operations officer), zaś obszar handlowy nadzorować będzie Marta Porębska (sales director). Obecni klienci GetHero pozostaną w obsłudze agencji, a trwające kampanie będą kontynuowane bez zmian.
– Przez wiele lat działaliśmy w synergii, wspierając ReZiego i członków Thundera w rozwijaniu biznesowych skrzydeł. Dziś patrzymy z dumą na ich samodzielność i wiemy, że ta relacja się nie kończy, a po prostu przechodzi w nowy etap. W takiej formule będziemy realizować jeszcze sporo wspólnych projektów – dodaje Alicja Stefaniak, członkini zarządu GetHero.
W ramach symbolicznego podsumowania współpracy oba zespoły spotkały się na wspólnej kolacji, podczas której wróciły pamięcią do najważniejszych momentów minionej dekady. Symbolicznym prezentem dla influencerów – i hołdem dla wspólnej historii – był dedykowany zestaw klocków LEGO, odwzorowujący siedzibę Thundera i kluczowe momenty w historii grupy.
– W ciągu tych 10-ciu lat zrealizowaliśmy setki kampanii reklamowych i projektów influencerskich, które wielokrotnie wyznaczały kierunki rozwoju branży reklamowej. Każda ze stron wyniosła z tej kooperacji mnóstwo doświadczenia i świetnych, pozytywnych wspomnień. Zostajemy w dobrych relacjach – i nie mam wątpliwości, że wspólnie zrealizujemy jeszcze niejeden projekt – spuentował Remigiusz ReZi Wierzgoń.