Dzięki wzmocnieniu partnerstwa i rozszerzeniu współpracy, użytkownicy Pluxee mogą płacić za tankowanie oraz jedzenie na blisko 400 stacjach Circle K w całym kraju. I skorzystać przy tym z najnowszego programu lojalnościowego sieci, stworzonego w duchu „odwróconej lojalności” – marka Circle K jako pierwsza okazuje wdzięczność klientowi poprzez nagradzanie go już od pierwszej wizyty.
Pluxee sukcesywnie rozszerza swoją sieć akceptacji, dzięki czemu umożliwia płatności użytkownikom benefitów pozapłacowych w różnych branżach. Prawie połowa (45%) użytkowników wydaje środki z kart na bieżące zakupy do domu oraz dla rodziny, a 13% wykorzystuje je do płacenia właśnie za paliwo. Najczęściej w ciągu miesiąca płacą kartami za zakupy spożywcze (14 razy) i tankowanie (średnio 3 razy w miesiącu) (raport „Prepaid nowym premium”, 2025).
Od tankowania po szybkie zakupy i posiłki
Po rozszerzeniu współpracy z siecią Circle K, ten wynik prawdopodobnie wzrośnie. Paliwo to jedna z najpopularniejszych kategorii wydatków wśród użytkowników kart przedpłaconych: zajmuje siódmą pozycję, zaraz po produktach spożywczych, kosmetykach, ubraniach, chemii gospodarczej, sprzęcie AGD oraz zabawkach.
– Ugruntowanie dotychczasowej współpracy z Partnerem, którym jest Circle K to dla nas ważny krok w tworzeniu wartości dla użytkowników oraz wzmocnienie pozycji na rynku. Jestem dumny, że dwie silne marki – Pluxee i Circle K – dostrzegają w sobie wzajemny potencjał w rozwoju współpracy w obszarze kart podarunkowych i żywieniowych dla pracowników – benefitów, których rynek dynamicznie rośnie. Jestem przekonany, że 2 miliony użytkowników Pluxee z chęcią będzie korzystało ze stacji i promocji, które oferuje specjalnie dla nich.
– mówi Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes zarządu Pluxee Polska.
– Użytkownicy kart Pluxee coraz częściej wybierają stacje paliw nie tylko jako miejsce tankowania, ale również szybkiego, jakościowego posiłku czy zakupów w drodze. Wyraźnie widać rosnący potencjał mealowo-foodowy w punktach tego typu. Circle K sukcesywnie wykorzystuje potencjał klienta z gwarantowanym budżetem i większą siłą nabywczą w swojej strategii. Wspólnie tworzymy rozwiązania, które wpisują się w aktualne trendy konsumenckie oraz wzmacniają doświadczenie zakupowe milionów użytkowników Pluxee w całej Polsce – mówi Michał Dylewski, partnership director Pluxee Polska.
Trend „convenience & food to go” potwierdzają wyniki z cytowanego raportu: 54% pracowników wydaje środki z kart na lunch właśnie na obiad w pracy lub zakup gotowych posiłków, które są dostępne również na stacjach benzynowych.
– We współpracy z Pluxee widzimy potencjał na dotarcie do nowej grupy klientów i zaoferowania im wygodnej i nowowczesnej formy płatności, ale także całego wachlarza korzyści w nowej odsłownie naszego programu Circle K extra. Pluxee to partner, który rozumie potrzeby nowoczesnego konsumenta i oferuje rozwiązania wspierające sprzedaż, w których dominuje wygoda użytkowania i intuicyjność – podobnie, jak w naszej udoskonalonej aplikacji extra, dzięki której możemy doceniać klienta za każdą wizytę realnymi benefitami, jak np. rabaty na paliwo, czy nagrody w postaci darmowych produktów. Oferowany przez Pluxee model biznesowy pozwala budować partnerstwo oparte na wspólnym rozwoju i wzajemnym zaufaniu. Liczymy, że przed nami wiele wspólnych, wartościowych inicjatyw dla posiadaczy kart przedpłaconych – mówi Rafał Droździak, szef marketingu i komunikacji w Circle K Polska.
Lojalność marki Circle K – nowoczesna aplikacja i korzyści dla osób z kartami
Circle K udowadnia, że program lojalnościowy może wykraczać poza system rabatów i stać się nowoczesnym sposobem budowania relacji opartych na zaufaniu i partnerstwie. W duchu filozofii „odwróconej lojalności” marka jako pierwsza okazuje wdzięczność klientowi, nagradzając go już od pierwszej wizyty. Nowa aplikacja Circle K extra, łącząca wygodę, technologię i personalizację, całkowicie zmieniają sposób, w jaki kierowcy korzystają ze stacji paliw. To lojalność w nowym wydaniu: prosta, cyfrowa i opłacalna od pierwszego kliknięcia.
System opiera się na liczbie wizyt, a nie na punktach. Każda transakcja zbliża użytkownika do kolejnych poziomów rabatowych. Nie ma znaczenia, czy chodzi o tankowanie, zakupy w sklepie, czy myjnię – każda aktywność liczy się tak samo. Co ważne, wszystkie zniżki naliczają się automatycznie, bez dodatkowych warunków. Stały rabat obowiązuje już od pierwszego litra paliwa, nie ma limitów w ramach jednej transakcji i można z niego korzystać codziennie bez ograniczeń.
To rozwiązanie odpowiadające na oczekiwania użytkowników kart przedpłaconych, którzy uwielbiają promocje – korzystają z nich średnio kilka razy w miesiącu lub częściej (52% respondentów), a dla 72% promocja stanowi ważny czynnik wpływający na ich decyzje zakupowe. Z kolei prawie połowa (47%) użytkowników kart przedpłaconych oczekuje promocji w kategorii produktów spożywczych, a 1/4 (25%) – dedykowanych ofert promocyjnych właśnie na zakup paliwa.
Współpraca z realnym wpływem na wartość koszyka
Współpraca z Pluxee opiera się na modelu efektywnościowym – bez konieczności inwestycji na start i bez stałych opłat. Prowizja jest naliczana wyłącznie od zrealizowanych transakcji, dzięki czemu partnerzy biznesowi mogą elastycznie zwiększać swoją sprzedaż bez ryzyka finansowego. Z raportu „Prepaid nowym premium”, 2025 wynika, że aż 57% posiadaczy kart przedpłaconych Pluxee przekracza dostępny budżet na karcie i dopłaca z własnej kieszeni. To istotna informacja dla partnerów detalicznych: możliwość przyjmowania płatności tymi kartami przekłada się nie tylko na większy ruch, ale także na wyższą wartość koszyka zakupowego opłacanego ze środków dostępnych na rozwiązaniach Pluxee, jak i prywatnych kartach tych konsumentów.
Do sieci akceptacji Pluxee należą już takie sieci jak Biedronka, Lidl czy Żabka, a również lokalni detaliści czy lokale gastronomiczne oraz usługowe. Aktualna mapa z oznaczonymi miejscami, w których użytkownicy zapłacą kuponami Pluxee, dostępna jest na stronie: uzytkownik.pluxee.pl.



