Marka Plusssz, należąca do firmy Polski Lek z Grupy Maspex, została sponsorem ISU Short Track World Tour w Gdańsku. To prestiżowe wydarzenie jest częścią kwalifikacji do zimowych Igrzysk Olimpijskich. W gronie polskich zawodników wystartuje m.in. Natalia Maliszewska – nowa ambasadorka marki Plusssz.
Od 20 do 23 listopada Hala Olivia w Gdańsku stanie się centrum łyżwiarskich emocji. W ramach ISU Short Track World Tour Gdańsk presented by Plusssz na lodzie zmierzy się 230 zawodników i zawodniczek z 35 krajów, a z trybun dopingować ich będzie ponad 3000 kibiców.
– Gdańsk po raz kolejny stanie się gospodarzem zawodów najwyższej rangi, które decydują o losach kwalifikacji olimpijskich. To ogromne wyróżnienie i dowód zaufania ze strony Międzynarodowej Unii Łyżwiarskiej ISU. Cieszymy się, że możemy wspólnie z marką Plusssz dostarczyć kibicom niezapomnianych sportowych emocji – mówi Rafał Tataruch, prezes Polskiego Związku Łyżwiarstwa Szybkiego.
Plusssz od lat promuje aktywny styl życia i wspiera wszystkich, którzy cenią energię, regenerację oraz codzienne dbanie o zdrowie. W ofercie marki znajdują się m.in. elektrolity dla dzieci, dorosłych i seniorów, zestawy multiwitamin, a także specjalistyczne formuły wspierające odporność, koncentrację, energię czy równowagę psychiczną. Dzięki innowacyjnym recepturom i precyzyjnemu doborowi składników Plusssz wspiera inteligentne nawodnienie i dobre funkcjonowanie organizmu każdego dnia.
– Współpraca w roli sponsora ISU Short Track World Tour w Gdańsku to dla marki Plusssz ogromny prestiż i wyróżnienie. Tym bardziej cieszymy się, że do grona naszych ambasadorów dołączyła właśnie Natalia Maliszewska. Wierzymy, że Plusssz przyniesie jej szczęście, a zawody w Gdańsku będą tylko rozgrzewką przed rywalizacją na najwyższym światowym poziomie – podkreśla Katarzyna Sikorska, dyrektor marketingu POLSKI LEK.
Wartości reprezentowane przez Natalię Maliszewską – determinacja, siła mentalna i radość z ruchu – idealnie rezonują z filozofią marki. Plusssz inspiruje Polaków do aktywności fizycznej, dbania o zdrowie i pełnego wykorzystywania swojego potencjału.
Za kreację kampanii digital, planowanie mediów oraz PR odpowiada agencja Huta 19 m. Joachima Fersengelda.