W najbliższy weekend Zakopane stanie się centrum kolarskich emocji za sprawą legendarnego wyścigu L’Etape Poland by Tour de France, po raz pierwszy w historii organizowanego w Polsce. Marka Plusssz, należąca do firmy Polski Lek z Grupy Maspex, z dumą ogłasza swoją obecność jako partner generalny tego wydarzenia.
Wielkie otwarcie imprezy nastąpi w piątek, 9 maja br, wraz z uroczystym startem L’Etape Village – miasteczka kolarskiego, w którym Plusssz pełni rolę partnera generalnego i jest obecny od pierwszych chwil wydarzenia.
Kulminacyjnym punktem L’Etape Poland by Tour de France będzie niedziela, 11 maja, i wyścigi L’Étape Poland by Tour de France presented by Plusssz, kiedy to od wczesnych godzin porannych, spod Gubałówki, wystartują główne, wymagające trasy: 45 km i 75 km.
Marka Plusssz będzie dodatkowo także partnerem górskiej premii, której zwyciężczyni i zwycięzca otrzymają słynną koszulkę w czerwone grochy – dokładnie taką samą, jaką otrzymują zawodowi kolarze podczas Tour de France.
W rywalizacji L’Étape Poland by Tour de France presented by Plusssz weźmie udział również Plusssz Team, składający się z pracowników, którzy od 2020 roku regularnie uczestniczą w wyścigach kolarskich Tour de Pologne Amatorów. Z ramienia Plusssz Team wystartują także 11 maja Maja Makowska (@sugarwoman__) i Jakub Stekla (@rowerowaustawka.pl).
– Partnerstwo z największym wydarzeniem kolarskim i jednym z największych wydarzeń sportowych na świecie – legendarnym L’Etape Poland by Tour de France – wpisuje się idealnie w strategię marki Plusssz, która od lat łączy innowacyjność swoich produktów z ideą sportowego stylu życia i przekraczania własnych granic. Celem marki jest wspieranie najwyższej klasy wydarzeń sportowych i motywowanie do sięgania po więcej. Szczególnie dumna jestem z tego, że nasi koledzy z Grupy Maspex startują także w tegorocznym wyścigu jako Plusssz Team. Dla mnie to właśnie oni są bohaterami tego wydarzenia – powiedziała Katarzyna Sikorska, dyrektorka marketingu BU Polski Lek.
Z okazji L’Etape Poland by Tour de France marka Plusssz przygotowała limitowaną edycję puszek Plusssz B Complex Drink z dedykowaną szatą graficzną inspirowaną wyścigiem – unikalne opakowania będą dostępne w ograniczonej dystrybucji podczas trwania wydarzenia.
Marka Plusssz wspiera amatorów kolarstwa nie tylko gorącym dopingiem, ale i realnym wsparciem organizmu. Dlatego na uczestników wyścigu i odwiedzających strefę Plusssza czekać będzie specjalnie zaprojektowana strefa, w której znajdą się:
- Trenażery – by sprawdzić, jak trenuje drużyna Plusssza,
- Refleksomierz – test refleksu i szybkości reakcji,
- Strefa rolowania – z profesjonalnym instruktażem dbania o mięśnie,
- Trampolina – dla idealnego zdjęcia w locie,
- Fotobox – z wizerunkiem Wilfredo Leona i Oli Mirosław – ambasadorów marki Plusssz, idealny do pamiątkowego selfie,
- Strefa chillu – leżaki i zdrowe drinki od Plusssza.
Największe marki po raz pierwszy razem – obecność Plusssza jako partnera generalnego legendarnego wyścigu L’Etape Poland by Tour de France to wyraz zaangażowania marki w największe światowe wydarzenia sportowe, a także w promocję aktywnego stylu życia, budowanie kolarskiej społeczności oraz wsparcie dla wszystkich – niezależnie od poziomu zaawansowania – którzy cenią energię, regenerację i codzienne dbanie o zdrowie.