Do grona klientów agencji marketingowej Płodni dołączyła firma SoftServe – wiodący dostawca usług z zakresu doradztwa IT i transformacji cyfrowej. Współpraca obejmuje realizację działań employer brandingowych i komunikacyjnych w obszarze social media, public relations i digital na rynku polskim.
Zadaniem Płodnych było wypracowanie strategii komunikacji marki w social media oraz w obszarze public relations. Obecnie agencja odpowiada zarówno za tworzenie contentu i moderację, jak i planowanie, realizację oraz optymalizację kampanii płatnych w social media. Aktywności te obejmują platformy Meta (Instagram, Facebook), LinkedIn oraz TikToka. Zespół Płodnych realizuje ponadto dla SoftServe Poland działania PR, w tym m.in. odpowiada za kontakty z mediami.
– Naszym celem jest wzmacnianie świadomości marki SoftServe jako pracodawcy i przyciąganie najlepszych talentów IT w Polsce – mówi Jagoda Klonowska, communications and employer branding manager z SoftServe Poland. – Podjęliśmy decyzję o rozpoczęciu współpracy z agencją Płodni, licząc, że połączenie ich kompetencji i wiedzy o najnowszych trendach na rynku mediów z kontekstem biznesowym i technologicznym pomoże nam jak najlepiej pokazać kandydatom oraz partnerom ofertę SoftServe – dodaje.
– Employer branding to jeden z obszarów, w których mamy duże doświadczenie – także w odniesieniu od branży IT. Cieszymy się, że możemy wykorzystać je do tego, by wzmocnić pozycję oraz wizerunek SoftServe Poland, łącząc kompetencje i narzędzia z obszarów komunikacji marketingowej i PR-owej, w których się specjalizujemy – mówi Kasia Linka-Lewandowska, creative account manager z agencji Płodni.
Strony nie ujawniają innych szczegółów nt. współpracy.