Płatności powtarzalne BLIK – rusza nowa kampania

BLIK startuje ze spotem w ramach platformy kreatywnej „Ludzie Ery BLIKA”, promującym nową usługę Płatności powtarzalne BLIK, dzięki której użytkownicy mogą w wygodny sposób opłacać subskrypcje i rachunki. Morski klimat kampanii na zasadzie kontrastu zestawia ryzyko wypłynięcia danych użytkowników korzystających z prenumerat w tradycyjny sposób z bezpieczeństwem, które gwarantuje nowa usługa. Kampania wystartowała 9 czerwca, a w rolę wilka morskiego wciela się Eryk Lubos.

Płatności powtarzalne BLIK to odpowiedź na rosnące potrzeby użytkowników cyfrowych usług finansowych. Umożliwiają automatyczne regulowanie cyklicznych należności – od subskrypcji platform streamingowych po comiesięczne rachunki – bez konieczności każdorazowego akceptowania transakcji.

Wprowadzeniu Płatności powtarzalnych BLIK towarzyszy kampania reklamowa, która pokazuje, jak proste i bezpieczne stały się obecnie cykliczne płatności. Spot przedstawia wilka morskiego, który dyskretnie usiłuje opłacić prenumeratę magazynu „Figlarne Syreny”, ale jego plany zdradza wszystkim głośna papuga. Scena ilustruje różnicę między dawnymi sposobami płatności cyklicznych, gdzie dane mogły wypłynąć a nowoczesną metodą, jaką jest BLIK, który zamyka zarządzanie subskrypcjami w bezpiecznej aplikacji banku, nie udostępniając danych użytkowników na zewnętrznych stronach.

To dla nas szczególnie ważna kampania, bo skupia się na usłudze, która stanowi bezpośrednią odpowiedź na wyrażane głośno oczekiwania użytkowników BLIKA. Uruchamiając Płatności powtarzalne BLIK wchodzimy w segment płatności zdominowany dotychczas przez organizacje kartowe i stałe przelewy z konta bankowego. Co więcej, po raz kolejny udowadniamy, że z BLIKIEM płacenie może być nie tylko proste i szybkie, ale także wygodne i bezpieczne. Nasza najnowsza kampania łączy humor z autentycznością i podkreśla, że technologia ma sens wyłącznie wtedy, gdy naprawdę upraszcza to, co kiedyś wydawało się skomplikowane – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.

Za koncept kreatywny odpowiada agencja Change Serviceplan, a za zakup mediów – agencja Spark Foundry. Jest to także pierwsza kampania z wykorzystaniem nowej identyfikacji dźwiękowej marki BLIK, która została przygotowana przy współpracy z Massive Music. Spoty wyreżyserował Marcin Filipek, a za sterami produkcji stanął dom produkcyjny Easy Hell.