Agencja iProspect (dentsu Polska) została wybrana do obsługi mediowej platformy inwestycyjnej BeGlobal. Działania agencji obejmą przygotowanie i egzekucję kampanii performance oraz afiliację. Współpraca ma charakter długofalowy.
– Jako iProspect nie tylko obsługujemy duże globalne marki, ale też chętnie angażujemy się i rozwijamy wspólnie z naszymi lokalnymi klientami, dając im dostęp do światowych technologii i know how, dlatego cieszę się, że BeGlobal dołączył do grona naszych klientów – komentuje Karolina Karaś, business development director, dentsu Polska.
BeGlobal to platforma inwestycyjna stworzona do długoterminowego budowania majątku. Rozwiązanie łączy narzędzia do wspomagania klientów oparte o robo-doradztwo oraz innowacyjny model opłat. Podczas gdy w większości tradycyjnych rozwiązań inwestorzy płacą prowizje oraz stałą opłatę za zarządzanie, w funduszach BeGlobal opłata zależy wyłącznie od osiąganych wyników inwestycyjnych (success fee) i stanowi jedyny element wynagrodzenia. To podejście jest unikalne na polskim rynku i w długim terminie duża korzyść dla klientów.
– BeGlobal to wyjątkowy produkt, ponieważ uprościliśmy inwestowanie do minimum. Pierwsi klienci regularnie wpłacają środki. Aktualnie wchodzimy w fazę rozwoju i budowania zasięgów, dlatego szukaliśmy partnera, który ma doświadczenie i zrozumienie tego segmentu rynku. Oferta, którą przedstawił nam zespół iProspect była precyzyjnie dopasowana do potrzeb platformy i naszej większej wizji. Kampanie właśnie startują i czekamy na efekty współpracy – komentuje Krzysztof Mazurek, prezes Rockbridge TFI.