Piotr Żurkowski został nowym business directorem w Foap

fot. prasowe

Do zespołu Foap, globalnej platformy i agencji kreatywnej zrzeszającej ponad 4,5 miliona twórców w USA, Europie, LATAM i Azji, dołącza Piotr Żurkowski, dotychczasowy agency partnership manager w TikTok Central Europe.

Foap od 2016 roku jest globalnym liderem w natywnej i autentycznej komunikacji social media. Dzięki budowanej przez lata społeczności kreatorów na całym świecie stał się fenomenem, współpracując z największymi światowymi markami. W ostatnich dwóch latach zdobył liczne regionalne i globalne kontrakty social mediowe dla topowych klientów, a obecnie również intensywnie rozwija swoją działalność w Europie Centralnej.

W Foap Piotr Żurkowski obejmie stanowisko business directora, odpowiadając za rozwój klientów oraz zarządzanie częścią zespołu client service. Swoje 9-letnie doświadczenie w digitalu wykorzysta do jeszcze lepszego zrozumienia potrzeb klientów w Europie Centralnej oraz innych regionach.

Piotr kierował dużymi i skalowalnymi strategiami biznesowymi dla klientów TikToka, łącząc wiedzę z branży kreatywnej i performance marketingu. Jego doświadczenie będzie dla naszego zespołu niekwestionowanym wsparciem, pomagającym tworzyć jeszcze bardziej efektywne kampanie – komentuje Mateusz Zybaczyński, CEO Foap.