Piotr Matejkowski dołączył do Papaya Roster, impresariatu twórców działającego przy domu produkcyjnym Papaya Films.
Reżyser do tej pory pracował przy tworzeniu kampanii dla rozpoznawalnych marek takich jak Nike, McDonald’s, Apple, Adidas, Havana Club, Desperados, Reserved, Puma, 4F i Decathlon. Jest również autorem teledysków, m.in. dla duetu PRO8L3M, The Dumplings, Taconafide, Otsochodzi, Maelstrom, Ben Cristovao oraz KAMP!. Matejkowski znany jest m.in. z łączenia nowoczesnego języka wizualnego z klasycznymi technikami filmowymi.
– Dołącza do nas twórca, który wnosi jakościowy storytelling i nieszablonowy, wyjątkowy styl. Kreatywność i świeżość to wartości, które szczególnie cenimy w Papaya Roster, dlatego ogromnie się cieszę z nadchodzącej współpracy z Piotrkiem – mówi Monika Jabłońska, szefowa Papaya Roster.
Matejkowski jest absolwentem Wydziału Multimediów Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi oraz kursu Multimedia Directing na Royal College of Art w Londynie. Jego projekty zdobyły uznanie festiwalach i konkursach lokalnych i międzynarodowych, w tym Los Angeles CineFest, Berlin Music Video Awards, Bucharest Shortcut CineFest, Polish Music Video Awards, KTR i wielu innych. Zasiadał również w jury konkursów KTR, Papaya Young Directors oraz Polish Music Video Awards.