Piotr Górzyński został nowym senior performance marketing specialist – PPC w Soul & Mind

fot. mat. prasowe

Agencja Soul & Mind wzmacnia swój zespół w obszarach digital i e-commerce. Do grona ekspertów dołączył Piotr Górzyński, specjalista z ponad 6-letnim doświadczeniem w planowaniu i optymalizacji kampanii PPC.

Piotr Górzyński to doświadczony ekspert w zakresie performance marketingu, który zdobywał kompetencje, pracując zarówno dla dużych marek, takich jak: Meble Vox, Grycan czy Calypso Fitness Club, jak i dla mniejszych firm. W ostatnich latach Piotr pełnił funkcję Senior Performance Specialist i Team Leadera w Social-time Sp. z o.o., gdzie zarządzał zespołem, opracowywał strategie performance i prowadził szkolenia dla pracowników. Jego specjalizacja obejmuje m.in. optymalizację kampanii PPC w Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads, Pinterest Ads, analizę wyników w systemach reklamowych i Google Analytics, a także obsługę narzędzi analitycznych, takich jak GTM i Data Layer.

W Soul & Mind Piotr Górzyński będzie odpowiedzialny za kompleksowe prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych, planowanie strategii performance marketingu oraz monitoring efektywności działań reklamowych dla klientów agencji.

Naszym celem jest dostarczanie skutecznych rozwiązań marketingowych opartych na precyzyjnej analizie danych i optymalizacji działań reklamowych. Piotr wnosi do zespołu duże doświadczenie i ekspercką wiedzę, które pomogą nam jeszcze lepiej realizować strategie performance marketingu dla naszych klientów – mówi Maciej Zaremba, CEO & chief strategy officer Soul & Mind Brand Design.