Od kwietnia br. nowym client service directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
W kwietniu 2024 r. Piotr Gorzkowski dołączył do zespołu agencji reklamowej Chromatique na stanowisko client service directora. Jego najważniejszym zadaniem będzie budowanie i utrzymywanie relacji z klientami agencji.
Od 18 lat jest związany z branżą marketingową. Wcześniej, przez ponad 16 lat, współpracował z agencją GoldenSubmarine, właściwie od początku jej istnienia. Obejmował tam stanowisko Group Account Managera i odpowiadał za obsługę takich marek, jak Skoda, Volkswagen, Grycan, NIVEA, CEDC, Hortex, CIECH, Solaris. Na swoim koncie posiada certyfikat DIMAQ Professional, a także podwójny udział jako juror w konkursie DIMAQ UNI.
– Bardzo się cieszę, że mogę dołączyć do Chromatique! Z branżą reklamową i obsługą klienta jestem związany praktycznie całe moje „życie” zawodowe. Jednym z moich głównych celów w Chromatique, będzie budowanie silnych relacji, zarówno z klientami, jak i wewnątrz działu Client Service – mówi Piotr Gorzkowski, client service directorem w Chromatique.