Piotr Francuz został client service directorem w UM, a Michał Jasiński rozstaje się z agencją

Na zdj. Piotr Francuz | fot. mat. prasowe

Piotr Francuz objął stanowisko client service directora w agencji mediowej UM (IPG Mediabrands). W nowej roli odpowiada za dalsze rozwijanie współpracy i relacji biznesowych z obecnymi i nowymi klientami agencji, zarządzanie zespołem UM i jego rozwój oraz za współpracę ze specjalistycznymi agencjami i jednostkami grupy IPG Mediabrands. Raportuje do Moniki Bronowskiej, CEO IPG Mediabrands CEE.

Piotr Francuz jest managerem z 12-letnim doświadczeniem. Z UM jest związany od 3 lat. Przed awansem, jako group account director, odpowiadał za współpracę z kluczowymi klientami UM, w tym m.in. za zarzadzanie hubem koordynującym działania komunikacyjne H&M na 20 europejskich rynkach. Ma bogate doświadczenie w opracowywaniu i realizacji skutecznych strategii mediowych dla największych reklamodawców z różnych sektorów, m.in. dla Nestlé, Spotify, Mattel, The Coca Cola Company, Jeromino Martins, Frisco, Intermarche, HBO, Adidas, Uber, VW Group, PSA Group, Bayer i Sony PlayStation.

Awans Piotra Francuza oznacza zmianę na czele UM. Michał Jasiński, który od 2021 roku kierował agencją, podjął decyzję o zmianie zawodowej i z końcem lutego 2025 rozstanie się z firmą.

UM pod kierownictwem Michała Jasińskiego rozszerzył portfolio klientów, rozwinął kilka regionalnych hubów do ich obsługi, zbudował największy w Polsce zespół odpowiedzialny za koordynację działań komunikacyjnych klientów na międzynarodowych rynkach, awansował w rankingach RECMA i zdobył za swoją pracę wiele nagród i wyróżnień. Piotr Francuz, jako jeden z liderów UM i najbliższych współpracowników Michała, ma w tych sukcesach duży udział i jest doskonale przygotowany do tego, by płynnie przejąć stery agencji i zapewnić klientom i zespołowi dalszy wzrost – powiedziała Monika Bronowska, CEO IPG Mediabrands CEE.