Piotr Cyrwus został twarzą nowej kampanii „Jak PO RYBY, to do LIDLA”

fot. mat. prasowe

W niedzielę, 6 kwietnia br. wystartowała najnowsza kampania promocyjna pod hasłem „Jak PO RYBY, to do LIDLA”, która ma na celu zwrócenie uwagi klientów na świeże i starannie wyselekcjonowane produkty rybne dostępne w sklepach sieci. Twarzą kampanii został znany polski aktor, Piotr Cyrwus.

Nowa kampania Lidl Polska ma na celu przypomnienie konsumentom, że sieć oferuje szeroki wybór ryb i produktów rybnych – zarówno świeżych, wędzonych, mrożonych, jak i owoców morza czy konserw. To propozycja dla wszystkich, którzy cenią sobie różnorodność i jakość w atrakcyjnych cenach.

Koncepcja kreatywna kampanii opiera się na czytelnych kodach kulturowych związanych ze światem ryb i wędkarstwa. Spot reklamowy w humorystyczny sposób odwołuje się do znanego insightu – ryby nie zawsze biorą. Lidl Polska to miejsce, które nigdy nie zawodzi: niezależnie od „połowów”, klienci zawsze wracają z bogatymi „łowami”.

Twarzą kampanii został Piotr Cyrwus, który wnosi do przekazu lekkość i dystans. Całości dopełnia muzyczny akcent – reinterpretacja kultowej szanty „Gdzie ta keja”, z nowym, humorystycznym tekstem.

Działania komunikacyjne, w tym spot reklamowy, będą wykorzystywane cyklicznie w wybranych tygodniach roku, w których oferta rybna sieci jest szczególnie rozbudowana, a na klientów czekają liczne promocje i okazje zakupowe.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja GPD.